söndag 1 december 2019

Två personer som jobbar inom Socialtjänsten i Malmö som bär starka nazisitiska ideer.


Samarbete mellan en del av socialtjänsten i malmö med iranska agenter några personer som misstänker så att vara medlemmar med den iranska revolutionsgarde redan anställde via socialtjänsten i Malmö en kvinna från mashahd och en till från simenan jobbar inom af och en till som jobbar inom förskolan i malmö. Det finns mer information om det kommer snart. Varför iranska agenter gör så mot oss? därför att vi har politiska aktivister mot den iranska regimen och vi är en av regimkritiska ppersoner.
Två personer som jobbar inom Socialtjänsten i Malmö som bär starka nazisitiska ideer.
, Vem ligger bakom fyra års avstängning från jobb rättigheter och dem krävde arbetsförmedlingen så att göra det tillsammans. Vad gjorde dem  nazisterna mot mig, dem på socialtjänsten när jag öppnade min mun och pratade om det som dem  gjorde mot mig , då dem använde barnt väg oranmälde för att tystna ner mig. En annan sak dem skickade brev till två kvinnor på förskolan så att dem skulle göra illa mitt barn så att jag skulle ha problem med förskolan inte skulle tänka på det som dem har tidigare gjort mot mig via arbetlögnaktigaförmedlingen.
under det fyra åren jag har undersökt och det som kan spåras det är mina handläggare hannele landen och Madeleine Olsson  har kontakt med iranska agenter och dem kanske har fått pengar för det som gjorde mot mig, Därför att jag nåste skicka alla informationen till Säpo för att utreda dem kvinnorna och deras kontakter, Vi fick spår så att det finns redan några iranska agenter i 'Karlstad som har dagliga kontakter med iranska ambasaden i Stockholm dem kan ha kontakter med mina handläggare därför att vi kunde få foto från våra vänner från Karlstad  och vi har fotograferade dem olika foto en del dem åker till iranska ambassaden en del till dem bjuder iranska ambassdor till karlstad. så det skulle dyka upp via dem som är anti regimen i Sverige deras ansvarig för att avslöja dem iranska agenter med deras bilder för att folk kunna känna dem..
التعاون بين جزء من الخدمة الاجتماعية في مالمو مع عملاء إيرانيين بعض الأشخاص الذين يُشتبه في أنهم أعضاء في الحرس الثوري الإيراني يعملون بالفعل عبر الخدمة الاجتماعية في مالمو ، امرأة من مشهد وأخرى من عائلة سمنان تعمل في اللغة العربية وتعمل في مدرسة ما قبل المدرسة في مالمو . هناك المزيد من المعلومات حول ذلك قريبا. لماذا يفعل العملاء الإيرانيون هذا بنا؟ لأن لدينا نشطاء سياسيين ضد النظام الإيراني ، ونحن واحد من الناس الذين ينتقدون النظام.
شخصان يعملان في الخدمات الاجتماعية في مالمو يحملون أفكارًا نازية قوية.
، الذي يقف وراء أربع سنوات من التعليق على حقوق الوظيفة وطالبوا وكالة التوظيف للقيام بذلك معا. ماذا فعل النازيون بي ، لهم في الخدمة الاجتماعية عندما فتحت فمي وتحدثوا عما فعلوه بي ، عندما استخدموا وسيلة طفولية لإسكاتي. شيء آخر أرسلوه رسائل إلى امرأتين في مرحلة ما قبل المدرسة حتى يؤذون طفلي حتى أواجه مشاكل مع المدرسة قبل التفكير في ما فعلوه بي في الماضي من خلال وساطة قانون العمل.
خلال السنوات الأربع التي كنت أتحقق منها وما يمكن تتبعه ، كان ضباطي يتسلمون أرضًا بينما كانت مادلين أولسون على اتصال مع العملاء الإيرانيين وقد يكونوا قد تلقوا أموالًا لما فعلوه بي ، لأنني تمكنت من إرسال جميع المعلومات إلى Säpo إلى تحقق معهم من النساء واتصالاتهم ، لقد حصلنا على آثار حتى يكون هناك بالفعل بعض العملاء الإيرانيين في كارلستاد الذين لديهم اتصالات يومية مع السفارة الإيرانية في ستوكهولم يمكنهم إجراء اتصالات مع ضباطي لأنه يمكننا الحصول على صور من أصدقائنا من كارلستاد ونحن صورت لهم صورًا مختلفة ، بعضهم يذهب إلى السفارة الإيرانية ، بعضهم يدعو السفارات الإيرانية إلى كارلستاد. لذلك سيظهر من خلال أولئك الذين هم ضد النظام في السويد مسؤوليتهم عن تعريضهم للعملاء الإيرانيين بصورهم حتى يتمكن الناس من التعرف عليهم.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar