tisdag 15 oktober 2019

Hej Madeleine . Jag kontaktade dig och du själv har sagt jag skulle gå till en tandläkare och dra min tand lämna kvitto till dig


Hej Madeleine . Jag kontaktade dig och du själv har sagt jag skulle gå till en tandläkare och dra min tand  lämna kvitto till dig
¨Nu det verkar ett  annat sak 
Jag kontaktade dig och lämnade in en ansökan för tandvården till er början av augusti, men du svarade inte tills början av oktober. Innan du skicka beslutet jag hade väl mycket ont i tänderna och jag berättade för Emile när hade möte med hon sa vi är skyldiga att svara så fort i social tjänstlagen, men du gjorde för sen. jag hade ingen val än att besöka vilken tandläkare som somhelst för att dra min tand hade väl mycket ont kunde inte sova på kvällen. Jag kontaktade dig och du sa gå till en tandläkare och dra din tand och lämna till mig kvitto då gjorde jag det, men nu jag har fått avslag för ansökan för 1450 kronor som jag varit på tandläkarecenter i Malmö..
mvh Samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar