onsdag 24 juli 2019

Igår jag läste på Sveriges radio SR på persiska så att det bliv så vanliga kniv attack på dem svenska största städerna


Igår jag läste på Sveriges radio SR på persiska så att det bliv så vanliga kniv attack på dem svenska största städerna.
Dem skriv så att några blev dödade med kniv attack rån gäng bråk i dem störa städerna som gbg och stockholm även malmö.


Svenska politiker tänker inte på trygghet i samhället.
.höga arbetslöshet och  arbetsförmedlingen  och den arbetsmarknadens politiker vill inte fixa jobb för dem ungdomar som är inte födda i Sverige.
 Arbetslösa och äventyrar social trygghet på grund av arbetslöshet.
Sociala faktorer ökar ungdomskriminaliteten.
Idag arbetsförmedlingen diskrimineras folk med utländska bakgrunder på hitta massor sjuka saker och ting, då folk sitter hemma och lever med bidrag, då ingen aktiviteter ingen jobb ingen hjälp på annat sätt som skickas ut till utbildningar arbetsträningar, tvärtom svenska politiker speciellt den svenska arbetsmarknadspolitiker tänker inte på framtiden så att hitta lösningen så att alla ungdomar alla som kan jobba kan vara på ett arbete så att sitta hemma eller vara utanför arbetsmarknaden.
Idag vi ser det felaktiga inom svenska arbetsmarknadens politiker, Sverige hämtar folk från baltiker och anställer här, men just nu det finns väldigt många med utomlands födda folk är utan arbete.
Då man kan  tolkas det en helt diskrimineringar mot folk med utländska bakgrunder som bor i Sverige.
Idag man ser det orättvisan som man trodde om Sverige.
Jag beklaga inte dem goda svenska folket, men tyvärr idag en del av svenska politiker gör saker och ting är  helt omänskliga.

Idag inom den svenska arbetsförmedlingen även den svenska arbetsmarknadens politiker bestämmer den iranska regimens agenter och den turkiska agenter.
År 2017.08.17 klockan 13:00 träffade fyra personer som kunde inspelas allt som vi talade om, en konstiga saker som jag har hört det är så , jag har inte förändrat mig eller mina åsikter från den dagen som kom jag  till Sverige, denna kraven kommer från iranska regimens agenter därför att Svenska socialdemokraterna och andra partiet har väl goda relationer med iranska terrorregimen
Vi har bild på en person som är redan är medlem med den Turkiska M:I:T , den Turkiska underrättelsetjänsten som jobbar inom arbetsförmedlingen i Malmö.  Han hade väl mycket roll mot mig  år 2017 personen även använder droger idag många inom arbetsförmedlingen tar droger han med hans medarbetare fixar droger till dem så att kunna köra deras ideer mot folk som dem tycker inte om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar