fredag 19 juli 2019

Den 2017.08.17. klockan 13:00 hade möte med fyra drogmissbrukare samtidigt antisemitiska personer


Den 2017.08.17. klockan 13:00 hade möte med fyra drogmissbrukare  samtidigt antisemitiska personer
Om några veckor ska publiceras möten som jag hade med fyra drogs missbrukare personen på arbetsförmedlingen den 2017.08.17 klockan 13:00 , efter att har visat deras filmer för andra svenska folket dem berättade så att alla dem personerna tog droger tidigare. Efter bara tre veckor som jag hade möte med dem personerna kom flera filmer som dem hade fest och en av kvinnan ropade högt patrik kom amvitaminen tog slut kom ta lite man kan bli så..  filmerna finns utomlands då jag skickade filmerna till mina släktingar med text under filmen så att dem ha med sig. Alla video och ljudinspelade från 1997 till 2019  finns utomlands fick lämna utomlands hos mina nära och kära.. 
En källa inom arbetsförmedlingen ville inte avslöjas sitt namn och bett att säga inte personens namn berättade så att denna krav mot mig kommit från iranska och turkiska affärsmän till arbetsförmedlingen och socialdemokraterna med två politiska partier till tog besut så att göra denna sjuka saker mot oss.
En kvinna som kallade sig Yelva och en man som kallade sig peter med hjälp av en man som hette Hussein hans fader medlem med al asaib i iran den iranska religiösa staden qum, Lämnade in till arbetsförmedlingens chefen några sidor som fanns där israeliska flaggor och mycket skrivelser mot iranska regimen ävne kritik mot turkiet som handlade om konflikter mellan kurder och turkiska regimen.
Så flera personer med turkiska bakgrunder jobbar inom skånska arbetsförmedlingen, dem skaffade ett stort brev via turk.net i malmö sedan lämnade till arbetsförmedlingens chefen mot oss.
Arbetsförmedlingen den 2017.08.17 klockan 13:00 vad sa dem till mig. Samuel har inte ändrat sitt åsikt från den datum som kom till Sverige tills ännu vad menade dem?  då dem menade jag har inte som andra skulle lyssna på iranska agenter det var ju socialayatollahs åsikter om mig-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar