tisdag 18 juni 2019

Svenska politiker försöker så att skaffa ett helt passivt samhället

Svenska politiker försöker så att skaffa ett helt passivt samhället
Sveriges politiker försöker göra människorna mer passiv och inaktiva i samhället. inom den undersökningar som vi har gjort med mina vänner, svenska politiker försöker så att skaffa ett helt passivt samhälle i Sverige.
på hitta saker och ting mot dem som är sociala aktivister, höga arbetslösheten samhället fullt av narkotika, denna projekt som politikerna håller med på är skadliga för svenska samhället. 
Svenska samhälle  idag är en skadliga för framtiden.
Svenska politiker när gäller invandrare barn  och familjen,  då dem  politikerna har väl fel, dem politikerna tänker om kort tiden ingen om framtiden. politikerna tycker att det är bra så att separerar mellan invandrare familjen, men dem tänker inte om alla tänka på sig själv ,, då om någon gång skulle bli krig och något land attackerar Sverige då alla tänker på sig själva ingen vill försvara landet.
Också när det gäller en invandrare familjen när dem skaffar dåliga rykte mot en person med invandrare bakgrund det finns ingen tystnadsplikter. dem ljuger, men försöker så att skada personens personligheten det är väl personlighetens terror.
En sak till politikerna vill skaffa ett samhälle det är inte min sak jag vill inte lägga mig i då det är en skadliga saker för framtiden, om det skulle bli krig då alla tänker det är inte min sak vi ska inte bry oss vad som skulle hända 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar