onsdag 5 juni 2019

Jag vill ha ett jobb., Tyvärr idag inom den svenska arbetsförmedlingen i Skåne Turkiska och iranska agenter som bestämmer

jag söker jobb varje månade väldigt mycket, så ni kan ser en del av mina jobbsökningar som brukar skriva på ett papper och publiceras här utan något svar, vet ni varför, därför att när jag söker ett arbete hos en arbetsgivare då arbetsgivaren frågar arbetsförmedlingen handläggare om mig då handläggare med andra antisemitiska ger dåliga information om mig till arbetsgivaren..
Jag vill ha ett jobb., Tyvärr idag inom den svenska arbetsförmedlingen i Skåne Turkiska och iranska agenter som bestämmer dem samarbetar med antisemitismen. den 17 augusti kommer att publiceras mycket viktiga möte som jag hade med dem falska personer med falska personligheten.. den 2017.08.17.13;00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar