fredag 5 april 2019

Man skal inte kalla längre arbetsförmedlingen i Skåne man borde ju kalla ayatollahsförmedlingen också kalifat ardogansförmedlingen ,




Man skal inte kalla längre arbetsförmedlingen i Skåne man borde ju kalla ayatollahsförmedlingen också kalifat ardogansförmedlingen , Därför att idag i arbetsförmedlingen i Skåne dem två diktatoriska länderna mer bestämmer över arbetsförmedlingen i Skåne, Vi som är aktivister  behandlas av arbetsförmedlingen kränkande och föraktande behandlingar.. Jag söker jobb varje månade mer än 34 och 65 arbete utan något svar har  förut utvecklat mina hiss presentationer även  har utvecklat mitt cv med hjälp av Lalani och Peter larsson via eductus även jag själv har skrivit igen mitt cv på bästa sätt med mina svenska vänners hjälp. som har redan erfarenheter inom att bygga cv,,  Tyvärr ska säga social sekreterare och arbetsförmedlare lägger sig väl mycket i arbetssökandes privat liv  dem även hindras att arbetssökande skulle få ett arbete jag har video inspelade  har publicerat på mina andra video bloggen.
En sak till dem som bär med sig nazistiska ideer  samarbetar med iranska regimen också turkiska regimen, Det finns en turkiska fascister som jobbar inom arbetsförmedlingen i Skåne malmö jag har fotograferat honom  han är ju turkiska fascister gör allt mot folk med kurdiska bakgrunder. Därför iranska regimen med turkiska regimen spelar väl mycket roll mot arbetslösa som har varit aktivist eller aktivist via nätet och kritiserar dem diktatoriska regimerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar