fredag 1 mars 2019

Facebooks svenska admin avstängt michaels konto på facebook utan anledning



Facebooks svenska admin avstängt michaels konto på facebook utan anledning.
 Michael Helders:
Finns tydligen ingen möjlighet för mig att få tillbaks mitt fb konto.
På råd av Thomas Gur och flertal medlemmar av denna gruppen - så öppna jag ett MeWe konto, det är inte i närheten av så bra som Facebook, men under utveckling.
Jag är trött på den polaricerade debatten i Sverige. Så jag kommer inte vara speciellt aktiv i nuläget. Men ni hittar både gruppen SSFR och mig numera på MeWe, vore trevligt se just dig där också! Så ladda ner appen MeWe, ett ställe med yttrandefrihet och demokrati. Vi ses.
Saknar er, och det värmer mitt hjärta se det fortfarande är liv och röra här i gruppen.
Må bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar