torsdag 28 februari 2019

Gustav Norin har utspelat sig som nya svenska fake police



Gustav Norin har utspelat sig som nya svenska fake police
 Han har inte rätt att skaffa sjuka filer mot folk han är ju en riktiga  hoho
på hitta sjuka saker.



Hej Gustav Norin Vi fick ett brev från dig jag skriver angående om detta brevet. Vi har meddelat er ni Mirza Ceric och Gustav Norin vill inte prata med över huvudet taget.  Vad vi ska kalla er det är någon annan med sina instinkter hat kräver er så att försöka på hitta massor sjuka saker och ting mot oss.  Denna person snart hämnas på nätet efter undersökningen om personens personligheten. om , BVC är en sköterska kan inte bära sådana kunskaper så att bedömma barnens saker och ting, när jag berättade för barnens läkare i Tyskland han skrattade och tyckte det är sjukt att en sköterska skulle göra som kunna bedöma det är en läkare ska göra bedömningar inte en sköterska, i tTyskland det är förbjuden att sköterska direkt träffa barnen börde läkare träffa barnen, men här händer sådant...  Jag var med och barnen träffade sin läkare i Tyskland, tyska läkare tror att sköterska på BVC fick någon krav från andra myndigheter jag kan publicerad tyska läkarens intyg.
Du Skrev pappa träffade psp tidigare och ni sökte dokument från där som jag bodde tidigare, Jag vill förklara för dig en sak det kommer hända båda mot dig också mot socialskr på grund av kränkande och föraktande saker och ting som ni håller med på.
det kan bli polis anmälningar mot er.
Jag kom till Sverige 1997.09.18 från första möte som hade med några personer finns en del ljud inspelade och en del med video på denna tiden dolda kameror var svart vita allt finns, och jag har aldrig prata med någon psp i Sverige därför att jag har även hade kunskaper jag själv är psykologi utbildade har massor teorier  på internet ni kan läsa http://rwku3.blogspot.com/
vid behöv kan publiceras alla samtalet som jag hade med myndigheterna socialtjänsten, arbetsförmedlingen även personliga som kan vara en av myndigheterna personal kan publiceras från 1997.10.16 till idag 2019.02.15 fredagen och 2019.02.19
Tolkarna som jag hade  det var mellan  onsdagen 1997.09.24 fram till  tisdagen den 1998.02.24 efter denna datum jag kunde klara mig på svenska språket, hade ingen tolk ,  tolkarna hette mitra ab maryam, khaled arabiska tolk också en till som hette abdullah också arabiska tolk då  Soraya  och nasrin dem tolkarna tolkade någon gång för mig finns alla uppgifter också om allt jag kunde kontakta mina släktingar omkring europa dem hade alla inspelningar,, *Jag ar en sak som den personen som ni skrev på brevet under 2016 hade möte med kränkte mig hade barnen med personen redan känt och jag har hennes röst kan komma en polis anmälningar mot dig mirza och dem andra personerna,, Du Gustav Norin har skrivit att sköterska på BVC skrev om något om barnen det är på hittade om det skulle vara hänt något mot vårt barn det har maskrosen förskolan ansvarig för kan tillkomma en ny polisanmälningar om det.. Därför barnen redan berättade om att dem slagit honom.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar