torsdag 24 januari 2019

Avenska Nazistiska parti NMR mordhotade Dilsa och Sameh Egyptson


Svenska Nazistiska parti NMR  mordhotade Dilsa och Sameh Egyptson
Sameh fick nästan identisk brev. Och antagligen har det skickats till fler människor med utomeuropeisk ursprung - som bekämpar islamismen. Tror du har rätt kring NMR, NMR arbetar inte på detta sätt. Tror det är nån galning som vill ta bort deras fokus från islamismen. Men vi kan bara spekulera. Förhoppningsvis kommer polisen i botten med detta.



Dilsa Demirbag-Sten och Sameh Egyptson har blivit mordhotade senaste dagarna.
Detta är inte bara ett angrep på dessa personer och deras närstående - utan ett angrep på demokratin.
Hej, jag behöver informera min familj men känner att det är lite otydligt vilka som avses och därmed bör kontaktas. Räknas halvsyskon? Ingifta svenskar (många mitt i livet)? Bonusbarn? Jag tillhör en nomadstam på ca 50 000 personer. Ingår hela stammen i definitionen av "familj"? Kan bli lite stressig att ha död på så många. Gäller det bara familjen som bor i Sverige? Jag vill flagga för att ett uteslutande av kurdsläkten utanför Sverige kan skapa dålig stämmning - "alla ska med"- principen gäller bland kurder. Med hopp om ett förtydligande. Mvh, Dilsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar