lördag 8 december 2018

Vi Skriv inte mer än det sanningen som finns fascisterna tappade tolerans och anmälde mitt konto på grund av att jag publicerade rattvisanrealit. hemsidan det står en låt av sanningen från två myndigheter därför att dem fick onte i deras samvete och ville inte se min sidan på facebook , då facebook daminer i Sverige lyssnade på fascisterna och anlmälde min sidan att ska inte publiceras via facebook då facebook skrev att denna hemsidan bryter mot deras regler och lagen det är inte sant det är lögn


Vi Skriv inte mer än det sanningen som finns fascisterna tappade tolerans och anmälde mitt konto på grund av att jag publicerade rattvisanrealit. hemsidan det står en låt av sanningen från två myndigheter därför att dem fick onte i deras samvete och ville inte se min sidan på facebook , då facebook daminer i Sverige lyssnade på fascisterna och anlmälde min sidan att ska inte publiceras via facebook då facebook skrev att denna hemsidan bryter mot deras regler och lagen det är inte sant det är lögn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar