fredag 14 december 2018

Jag vill bara skriva om Malmö , om karlstad kommer med alla video inspelade finns redan på nättet och det orättvisan som dem ar gjort det kommer med många starka beviset. Det kommer namner och video hur personerna slagit bilen och gjorde sönder han fick jobb hur dem två personer slagit mot varandra med slagesmål fick stanna på jobbet.




Jag vill bara skriva om Malmö , om karlstad kommer med alla video inspelade finns redan  på nättet och det orättvisan som dem ar gjort det kommer med många starka beviset. Det kommer namner och video hur personerna slagit bilen och gjorde sönder han fick jobb hur dem två personer slagit mot varandra med slagesmål fick stanna på jobbet.
År 2015 juni månad precis 9 juni 2015 fick tid hos arbetsförmedlingen på kungsgatan 6 service.några dagar efter kom  ett brev till mig att jag skulle gå på arbetsförmedlingen för att lyssna på deras programmet och framtidens.
Då jag gick till arbetsförmedlingen jag fick en handläggare som hette dinse hon var väl en bra människa, jag har fåt hjälp av henne för att gå på Truck utbildningen via Lernia mellan 2015.09,28 till 2015.12.30 efter denna datum mellan november och december fick praktik via panduro hobby i 6 veckor då fick jag denna praktiken via Lernia.
efter denna datum bara sökte jobb, efter dinse jag fick en ny handläggare som är kraftiga linda, då efter linda år 2016 fick en ny handläggare som heter Ulrika Stenberg då dem skickade ett brev till mig att jag borde välja något av dem företagerna så att gå med dem skulle hjälpa mig för att få att jobb,  jag valde Eductus, samma dag som jag började gå med programmet då det fanns en man som hette Hussein han  talade arabiska enligt hans berättelse till en annan kvinna som gick på samma plats att husseins pappa en av iranska högsta religiösa som bodde i Qum den iranska religiösa staden, Hussein berättade för mig om någon skulle behöva hjälp via iranska ambassaden han kunde hjälpa till det finns video som kunde inspelas med en pennekamera.
Hussein sa hans pappa släkt med abu mehdi mahandes också husseins far är en av högsta ledare till al asayd ahele haq en del av iranska terrorgruppen hashd al shaabi.
igen om eductus, vi hade varje tre månade  efter tre månade man gick till handläggaren på arbetsförmedlingen och för nyade avtalet tre månade till jag har väl mycket levande bevis om allt..
Då gick först tre månade dem hjälpte till att utveckla på bättre sätt cv och sedan efter tre månade fick vi förnyas tre månade till då jag hade fram till 2017.04.12  det finns brev från dem som jobbar där som skickade till mig då dem startade ett kurs som handlade om försäljningar och service arbete genom butiker. Jag fick praktik på jula i 6 veckor från före praktiken min handläggare visste inte att jag jobbar med en kurdiska israeliska vänskap organisation, då när dem visste dem blev förbannat  och efter att dem visste jag är politiska aktivister då dem försökte att hitta en väg så att bestraffa mig därför att det som jag gjorde var rött band till dem nazisterna och antisemitismerna. Enligt information från arbetsgivare jag har frågat min handläggare vilken uppgifter om mig ni skickade till arbetsgivare? då hon sa jag vet inte jag sa okej då om praktik platsen kommer levande ni och alla kan se iframtiden eller redan.
då jag skriv till min handläggare om det finns arbetsgivare träff på arbetsförmedlingen var snäll och meddela mig   då hon skickade ett brev att bokade en tid för att samtala med mig då innan samtalet hon hade ont i samvetet och promenerade  hela tiden innan möten det finns video som jag kunde spionera henne om hennes kroppsspråket.. då vi fick möte den 2017.08.17 klockan 13:00 träffa några aggressiva nazister då det finns korrekt video inspelade ni kommer att se snart det bara mina nära vänner och släktingar som kan se omkring världen med hjälp av sud programmet kunde sätta text under videon.
då dem återkallade mig från jobb och utvecklingsgarantin tills idag ,, ja diskriminerade mig så hårt arbetsmarknaden i malmö denna staden som fullt av antisemitismen. Idag socialtjänsten med arbetsförmedlingen använder väldigt sjuka metoder mot folk som har invandrare bakgrunder, först dem avstänger folk och på hitta massor sjuka saker, sedan dem letar efter resultaten hur personen mår sedan dem har sett att har inte på verkat personen då dem fortsätter med en annan metodes denna metoder har använt hitler mot judiska folket innan han skulle bestämma sig att göra folkmordet mot judarna,  då kommer mer informationer i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar