torsdag 6 december 2018

Jag har väl bra kunskaper inom två olika psykologiska områden


Jag har  väl bra kunskaper inom två olika psykologiska områden
Psykoanalytiker och kroppsspråk. Jag uppfattade dem personerna  på arbetsförmedlingen, när  jag hade möte med fyra människorna där då dem bär sådana saker som jag ska beskrivas under, då jag hade möte med dem den 2017.08.17, klockan 13:00 på kungsgatan 6 i malmö.
Jag har väl mycket erfarenheter inom att se människornas ansikte, ögonen, kroppsspråk och mer, jag jag kan uppfatta så snabbt  om dem tar droger eller inte  även vilken typ av droger  dem tar man kan ses inom deras ansikte under ögonen och ovan ögonen  även när man pratar med sådana personer och pekas på saker dem reageras så snabbt. Och försöker att  ned trycka personen som pekade på saker och ting som dem tyckte inte om.
Från ögonlocket kan du lätt känna igen att personen är beroende och använder drogen.
Drogmissbrukare är helt skadliga och bär alltid komplex, dem alltid vill visa sig att dem som kan bestämma över andra människor ibland dem är rastlösa och vill hitta på någonting att göra något mot någon, Hos dem drogmissbrukare saknas empati, samvete och dem skämmas aldrig över deras misstag, lögnaktiga, felaktiga eller deras elakhet mot andra människor, om dem befinner sig inom myndigheter så lätt använder dem lag och regler på sina skulder dem vill bara bli av med deras inne innerst som gör ont på grund av denna droger som dem tar.
Jag träffade flera gånger personer genom socialmyndigheten inte alla, men flera av dem hade samma sak som jag beskrivit idag. När jag kunde ta bilder från dem och lägga inom min mejlgrupp  då många goda svenska som redan kände dem har avslöjat att dem har gått tidigare vid 16 och 18 ålder på drogen och tog olika droger,,,
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar