torsdag 6 december 2018

En bok om svenska myndigheten på väg att snart bli klart denna boken handlar mest om dem möter som jag hade med olika myndigheternas personalen, även mycket saker och ting som hände mot andra tidigare boken kan synas som pdf via google och via olika webbsidor, boken ska handlar två olika sidor en positiva sidan, och på andra sidan an negativa sidan.





En bok om svenska myndigheten på väg att snart bli klart denna boken handlar mest om dem  möter som jag hade med olika myndigheternas personalen, även mycket saker och ting som hände mot andra tidigare  boken kan synas som pdf via google  och via olika webbsidor, boken ska handlar två olika sidor en positiva sidan, och på andra sidan an negativa sidan.
i första handen vi känner oss som gäst i Sverige i andra handen det finns enligt svenska lagen  vi har rättigheter och skyldigheter  man borde följas med båda, rättigheter så man ska få rätt att få att arbete  utan hinder, man ska kunna stå på sina ben inte ska vänta på hjälp. Skyldigheter  man är skyldiga att ha respekt för samhället och tänka tillsammans bygga ett rent och fint samhälle utan våldet utan orättvisan.. jag som person känner mig mina rättigheter ibland  hämnade på en orättvist sätt, ju jag har fått hjälp via arbetsförmedlingen mellan 2015 och fram till  april 2017, men vad som hände att dem har vänt mot mig på arbetsförmedlingen, det finns video som jag kunde inspelas  det var socialtjänsten som log bakom dem kallade ordning mot mig jag fick straff på grund av att en socialsekreterare spelade falsk doktor då när jag undersökte personen hennes far var narkotika missbrukare mamman hade samma sak.
När jag polis anmälde almen förskolan 2016 då dem ville hitta en väg för att straffa mig just nu fortfarande det finns samma sak mot oss, men vi har inspelat allt och skickat till utomlands för att i framtiden hämnas på en tv kanalen  också internationella webbsidor..
Är jag har hämnat mellan fascisternas händer? det är rätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar