onsdag 5 december 2018

Vi med hjälp av mina goda svenska vänner vill undersöka dem personerna


Vi med hjälp av mina goda svenska vänner vill undersöka dem personerna  som hade möte med mig den 2017.08.17  klockan 13:00 om deras bakgrund vad dem har gjort och hur dem har vuxit upp vilken fest har dem gjort och vad hade dem gjort som är inte okej i det samhället, jag tackar så mycket b; t  södra Sverige  jag tackar Jonas, marlina, katerina och  linda som kunde lämna till mig dem liten filmen som en eller två  personer av dem togs droger på en fest  jag fått redan mycket saker om dem och kommer spridas ut för att man veta alla har en fördöm för sig själva, jag ska  fortsätta visa videon för att få mer hjälp  vi har några till ska be mina vänner för att kunna visa för dem att dem är också inte okej. tack så mycket Mattias  för det viktiga informationen jag kommer att fortsätta att publiceras. Tack du skickade om natten till nyårs afton 2002 att en av dem personerna tog narkotika och helt omedveten på rest,,,, klockan var 00:12:00 vi fick ny information om arbetsförmedlingens personals fest kommer med video snart dem personerna helt omedveten på golvet... wow du skickade denna filmen som det handlar om 2014 mitt sommarafton  en annan film handlar om 2015 den andra handlar 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar