torsdag 13 december 2018

Godmorgon Gustav Norin jag har läst hela dina på hittade brev Jag rätt uppfattat att jag hade pratade med pedagogerna om arbetsförmedlingen?



Godmorgon Gustav Norin jag har läst hela dina på hittade brev Jag rätt uppfattat att jag hade pratade med pedagogerna om arbetsförmedlingen?
Herr Gustav du lever med fantasi och på hitta saker och ting som aldrig hänt. så ni och många andra med lögnaktiga saker och ting gör människor så att alltid hålla vaken och ha med sig något apparater så att kunna inspela när man talar med sådana falska människor som dig och andra som ljuger för dig. Så kanske ni fråga mig varför gör vi så inspelas när har samtal med er och andra människorna?   så jag har läst dina  berättelse  jag vill säga till dem stämmer inte alls det är lögnaktiga och på hittade det kanske mörka vädret som på verkar en del så att skriva fantasier och på hittade saker och ting som finns inte..
Alla samtalet som jag hade med pedagogerna är inspelade och  vi med mina släktingar omkring världen har startat i måndags publicerade en stor delen av samtalet med text under videorna på olika språket med programmet sud  just nu bara 69000 personer kan se dem videorna när allt bli klart då du och andra som har ljugit för dig kan se och skämmas sig med sina sjuka på hittade saker och ting.
video kanalen heter from.addict.to.fake.doctor.
just nu videorna som publicerade handlar om olika saker
Andra delen det står att socialtjänsten kanske ni menade fake dr game play orolig över min lilla son  som kanske hända något med det är ett stort bluff  har ni problem med bidragen som regeringen inte du och andra ger oss  så lått mig få ett jobb  inte göra i ordning det som hannele Landen har sagt det finns redan video på nätet om det  så när man har jobb då behöver inte sådana falska doktor räv spelen som dig och andra ...Du och andra är inte oroliga över mitt barn ni är oroliga över denna bidragen som  regeringen ger oss herr gustav.
mvh samuel
2018.12.13
صباح الخير يا غوستاف نورين لقد قرأت كل رسائلكم وجدت أنني فهمت بشكل صحيح أنني تحدثت مع أرباب العمل عن خدمات التوظيف؟
السيد غوستاف كنت تعيش مع الخيال والعثور على الأشياء التي لم يحدث أبدا. لذا أنت وكثيرون غيرك بالكذب تجعل الناس دائمًا مستيقظين ويحملون بعض الأجهزة ليكونوا قادرين على الاستجابة عند التحدث إلى أشخاص كاذبين مثلك وبين الآخرين الذين يكذبون عليك. لذا ربما تسألني لماذا سجلنا ذلك عند التحدث إليك وإلى أشخاص آخرين؟ لذلك قرأت قصتك أريد أن أقول لهم أنها ليست صحيحة على الإطلاق إنها تكذب وعلى ربما كان هناك طقس مظلم يبدو وكأنه كتابة أوهام وإيجاد أشياء غير موجودة هناك ..
كان كل محادثة أجريتها مع يتم تسجيل المعلمين ونحن مع أقاربي في جميع أنحاء العالم قد بدأت في نشر يوم الاثنين جزءا كبيرا من الحديث مع النص في أشرطة الفيديو على مختلف سود برنامج اللغة الآن فقط 69000 الناس يمكن أن نراهم الفيديو بعد كل شيء أصبح واضحا عندما أنت والآخرين الذين كذبوا عليك يمكن أن يروا ويخجلوا من مرضهم على الأشياء الموجودة.
يتم استدعاء قناة الفيديو من. addict.to.fake.doctor.
تشير مقاطع الفيديو المنشورة حاليًا إلى أشياء مختلفة
يقول الجزء الثاني الذي الخدمات الاجتماعية قد كنت يعني وهمية لعبة الدكتور تلعب قلق ابني الصغير الذي قد يحدث هو عملية احتيال كبيرة، لديك مشكلة مع مساهمات أن الحكومة ليست لك ولغيرك تعطينا بسهولة أن أحصل على وظيفة لا يجعل طلبها كذكر ذكر البلد هناك بالفعل الفيديو عبر الإنترنت إذا كان الأمر كذلك عندما يكون لديك وظيفة ثم لا تحتاج ألعاب فوكس الطبيب المزيفة مثل أنت والآخرين ... أنت وغيرك لا تشعر بالقلق بشأن طفلي كنت قلقا بشأن هذه المساهمة كما تعطينا الحكومة السيد غوستاف.
 صموئيل

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar