fredag 7 december 2018

Efter undersökningar om dem fyra kvinnorna som hade möte med mig på arbetsförmedlingen kungsgatan 6 år 2017.08.17 klockan 13:00







Efter undersökningar om dem fyra kvinnorna som hade möte med mig på arbetsförmedlingen kungsgatan 6  år 2017.08.17 klockan 13:00 dem är värsta anti semitiska, dem blev mot mig för att jag hade israeliska och kurdiska flagga på mina hemsidor som heter israel kurd vänskaper  några dagar efter att dem nazisterna visste att jag håller med på israelkurd då dem straffade mig  några dagar innan arbetsförmedlingen skulle göra något mot mig Hannele Landen hämtade en man sokm hette ayman från palestina och pratade med mig jag kan publiceras video som jag inspelade ,,Varför är det ingen som gör kopplingen mellan islamismen och antisemitismen? Inte ens när islamisterna i SSU Malmö blev påkomna med extrem antisemitism?
Säger som Elsa Israeli
"För min del är faran för judar i Sverige att de politiska partierna inte ser den antisemitism som döljs där. Det är så lätt att skylla på NMR, inte lika lätt att skylla på jihadister, Men man ser inte bjälken i sina egna ögon"
full länken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar