fredag 12 oktober 2018

Jag be mina goda läsare lämna en bra och bättre tips för att vi kunna skriva på bättre sätt att vi kan bekämpa för att tillsammans.skaffa ett bättre samhället



Jag be mina  goda läsare lämna en bra och bättre tips för att vi kunna skriva på bättre sätt att vi kan bekämpa  för att   tillsammans.skaffa ett bättre samhället
Hur mycket procent kan vara föräldrarnas ansvar för barnet idag i Sverige? Barn har olika perioden, när barnen börjar går på förskolor sedan skolor föräldrarna kan inte ha koll vad som barnen lär sig och vad barnen håller med på i skolan...  därför att föräldrarna  kan ha 10% ansvarighet för barnet, men 90% är pedagogernas, samhället och skolpolitikerna som har ansvarig för  vad som barnen gör dagligen.  föräldrarna idag har mycket att göra måste lära språket, söka jobb, tänka på saker och ting så föräldrarna hinner inte att ha bra koll på barnet på grund av det svårigheten som finns idag i samhället.
idag man ser så att det finns väl mycket droger på skolors gård, många unga som är mellan 13 och 18 brukar prata om droger även tar droger, är det också föräldrarnas fel?  eller myndigheternas fel som kan inte stoppa sådana på skolor.
Idag det finns inte korrekt samarbete mellan föräldrarna och myndigheterna för att  kunna tillsammans förbättra samhället och minska brott i samhället.
Barn i olika situationer och barnen har olika variationer
Jag anser att det finns fel på skolpolitiker, varför idag finns väl mycket droger, kriminella, gäng och händer nästan varje dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar