onsdag 17 oktober 2018

Islamister tycker att dem som är icke muslimer är smutsiga och har inte rätt att leva, dem försöker att säga till sina barn att inte leka med kristina barn,



Islamister tycker att dem som är icke muslimer är smutsiga och har inte rätt att leva, dem försöker att säga till sina barn att inte leka med kristna barn,.


För några dagar sedan jag med en vän  vi promenerade , såg tre kvinnor med muslimska slöjan satte sig på bänkarna nära gården där som barnen brukar leka tillsammans.
Min  är kristna  när hans barn gick för att leka med dem  fem muslimska barnen, då jag hörde väldigt konstiga ord från dem tre kvinnor som hade muslimska slöjan på sig, en av kvinnorna sa till sitt barn lek inte med dem otrogna  dem är inte muslimer, dem är sjuka,, lek inte med dem så , dem tror inte på gud dem äter gris kött, dem är smutsiga slå dem för att dem skulle gå härifrån. En kvinna till som hade Syriska dialekt  sa vi är muslimer ska vara starka, jag vill att mitt barn ska vara starka för att vi kunna  styras också lydas, det sa en av islamiska kvinnorna i Malmö.
islamister i Malmö tycker att kristna och judiska folket är smutsiga  det är bara islam som rena  jag hör varje dag när dem pratar med varandra på bussen, på gården och på olika ställe.
islamister svenskarna är otrogna folk  är impious och otrogen, det hör vi från islamister i malmö, ateister är smutsiga det säger islamister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar