måndag 6 augusti 2018

Jag vill ha ett jobb. Jag har alla samtalet och möten som jag hade med socialtjänsten och arbetsförmedlingen. De som log bakom avstängningar från jobb och utvecklingsgarantin det var Hennele Landen, och två persöner till


Jag vill ha ett jobb.
Jag har alla samtalet och möten som jag hade med socialtjänsten och arbetsförmedlingen.
De som log bakom avstängningar från jobb och utvecklingsgarantin det var Hennele Landen,  med hjälp av Ulrika Stenberg. och två persöner till. jag hade möte med Hennele Landen i oktober månade  hon frågade mig om jag har fått en ny handläggare på arbetsförmedlingen, då jag sa ja det har jat, Hennele Landen jag förvånade och förbannat över, det är i ordning, man får inte något hjälp under ordningen? jag frågade hennele vad menar du med ordningar är  jag blev straffade av er? hon ville inte svara.

Jag har flera utbildningar,
Jag har truckkort. skogs grön kort.
dator kunskaper,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar