tisdag 17 juli 2018

Jag vill berätta om en sak som kanske många vet inte om. Dem som ge ord till en pedagog som skulle bli elaka mot ett barn då dem befinner sig i nutidens fascismens parentes.




Jag vill berätta om en sak som kanske många vet inte om.

Denna berättelse kommer efter att jag undersökte händelsen.

Dem som ge ord till en pedagog som skulle bli elaka mot ett barn då dem befinner sig i nutidens fascismens parentes.



En pedagog kan aldrig behandla illa ett barn om pedagogen vet inte 100%  att få stöd från förskola chefen eller kommunens politiker, då man måste veta allt som händer med barnet via förskolan 100% förskolchefen och förskolförvaltning, kommuns politiker vet  precis  vad som skulle hända mot ett barn på förskolan därför att en pedagog gör saker och ting när chefen kräver han, hon.

Det är en sak till som man ska veta om det är förskolchefen och kommunala politiker som ger ord så att ett barn ska bli illa behandlas på förskolan.

därför att en pedagog kan aldrig utan förskolchefen och kommuns politiker göra så mot barn så att bli så elaka mot barn.

En pedagog känner 100% säkra och  hon, han får stöd från förskolchefen, kommuns politiker så sedan han eller hon kan vara säkra att om personen skulle behandla illa ett barn bli inte sparkn från sitt jobb.

pedagogen bli säkra 100% att  har någon bakom ryggen som säkra han hon  då  pedagogen där  börja att bli elaka och gör kränkande särbehandling ett barn på förskolan.

Jag träffade en pedagog som har utländska bakgrund  frågade personen om någon gång en pedagog skulle bli elaka mot ett barn? då personen svarade   pedagog kan inte själv  göra  någonting mot barnen utan förskolchefens och kommuns politikers  stödsaker som chefen kräver,, när dem f  fått kräv från sin chef då  dem bli säkra och gör så  sjuka saker mot barnet på förskolan?

personen svarade så en pedagog vågar inte göra någonting mot något barn utan förskolchefens och kommuns politiks stöd.

 Då förskolchefen och kommuns politiker  ger ord till  pedagogen  då pedagogen gör vad dem säger vad dem kräver.
Barnen berättelse en kvinnlig pedagog gav mig   äckliga saker  med sked  då mina öra blev stängd och kunde inte höra någonting sedan sömnade jag tills pappa kom och hämtade mig..

Den 2018.06.02  i stan barnen såg en arabiska kvinna och direkt pekade på henne så att hon har misshandlat barnen på förskolan inom att slagit många gånger på barnens magen och det gjorde ont i flera dagar  och barnen beklagade hela tiden så att hade ont i magen.

Då mina tolkningen så att dem som gör så elaka mot barn och illa behandlar barn  så dem  är ligger på nutidens fascismens parentes. Därför att det är bara fascismen som ger ord så att andra behandla barnet på kränkande särbehandling.

mvh samuel

2018.07.17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar