tisdag 31 juli 2018

Hej på er mina goda läsare. jag vill säga en sak jag älskar svenska goda folket jag kritiserar dem som lyssnar på iranska regimen och diskriminera mot oss.


Hej på er mina goda läsare.  jag vill säga en sak jag älskar svenska goda folket jag kritiserar dem som  lyssnar på iranska regimen och diskriminera mot oss.
De som vi skriver om är också fiende mot det svenska godheten.
Jag burkar skriva kritiska inläg på den här sidan jag menar inte hela Sverige eller hela svenska goda folket. Jag älskar svneska folket , och jag bor här väldigt länge , men jag ska säga jag är redo för att arbeta vill ha ett jobb, men när man diskutera med arbetsförmedlingen då dem ger inte en ärlig svar.

framför allt jag är en politiska aktivister beskämper för frihet och demokrati i iran.

det som händer och tvingade mig så att skriva här kritiker det är dem två myndigheterna som tvingade mig att skriva och berätta för svenska goda majoriteten för att se vad som pågår här mot mina framtiden.
Det orättvisan som gör arbetsförmedlingen med andra myndigheter mot mig  det är en politiska saker och ting som iranska regimen kräver Svenska politikerna som har goda relationen med iranska religiösa nati mänskliga regimen.
Jag lovar jag skriver inte något  utan bevis  det som jag skriver om det finns bevis om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar