torsdag 7 juni 2018

För några månader sedan Masoumeh Ebtekar den iranska terroristiska kvinnliga besökte Sverige. ,En källan avslöjade och meddelade mig så att i masoumeh Ebtekars första kontakten med svenska politiker utpekade och beklagade min facebooks konto som hette samuelkermashani som kränkte mot iranska regimen då dagen efter svenska myndigheten stängde ner mitt konto på facebook



För några månader sedan Masoumeh Ebtekar  den iranska terroristiska kvinnliga besökte Sverige.
,En källan avslöjade och  meddelade mig så att i  masoumeh Ebtekars första kontakten med svenska politiker utpekade och beklagade  min facebooks konto som hette samuelkermashani   beklagades som  kränkte mot iranska regimen då dagen  efter svenska myndigheten stängde ner mitt konto på facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar