tisdag 15 maj 2018

Tre årig pojke pappa den här kvinna slog mig i magen och jag grät, men hon slagit mig igen 2018.05.15, klockan 13:06




Tre årig pojke pappa den här kvinna slog mig i magen  och jag grät, men hon slagit mig igen 2018.05.15, klockan 13:06
Personalen på en förskola i malmö stimulerar en 5 årig pojke mot en 3-årig pojke på en förskola i Malmö, det är i verkligheten en typ av mobbningar mot den 3 årig pojken.
Flera gånger tillfälligt personalen slog 3 årig pojken  i magen , då han hade onte i magen, familjen frågade 3 årig pojken vad har hänt med honom då berättade att personalen slagit honom hårt iu hans mag. mina tolkningar det är rasistiska och antisemitiska sjukdomar som ligger bakom våldet mot den 3 årig pojken. Det finns väldigt många typer av rasistiska utländska rasister och  inne rase
 Det är en typ av våldet mot barnet via förskolor i Malmö.
Flera gånger denna små pojken  beklagade att har ont i magen, sånt som barnet berättade det är en skadligt mot barnens tarmarna,  sådant saker som dem gör  och slår på barnets mage kan skada barnets tarmar. Det spelar ingen  om någon annan barn skulle slå en annan barn då personalerna som har ansvarig fär det.
Vi först trodde att det kan vara barnen själv utan att någon säga till slå den 3 årig pojken när vi fick prata med den 5 årig pojken då han sa det var personalen som har sagt att han skulle slå den 3 årig pojken.  Personalen har sagt till den 5 årig pojken att den 3 årig pojken är juder och smutsig det berättade den 5 årig pojken som har af bakgrund.
vid behöv vi kan skriva om förskolansnamn för att folk veta om, men vi måste undersöka mer och söka mer bevis för att kunna överlämna till polisen i framtiden.
alla berättelse som finns här inspelade när barnen berättade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar