torsdag 10 maj 2018

Hej, Jag hoppas att allt är bra med er. Jag kontaktar er angående om igårdagens besök på Malmö sjukhuset för min lilla son.



Hej, Jag hoppas att allt är bra med er.
Jag kontaktar er angående om igårdagens besök på Malmö sjukhuset för min lilla son.
Vi besökte sjukhuset igår den 2018.05.09  vi fick vänta från klockan 15:24 till klockan 20:23  utan att träffa någon läkare, många besökte efter oss fick träffa läkaren, men inte vi , en kvinna till väntade som hade utländska bakgrund  samma oss  fick inte hjälp.
Så jag vill bara berätta om oss och det  är inte okej att man vänta så länge med en små barn då man besöker sjukhuset för att barnet bli friska inte skulle få bli sjuka, därför många andra barn med olika sjukdomar besökte sjukhuset så lång tids man vänta är inte normalt man kan ha olika tolkningar om det dåliga särbehandflingar.
 Tyvärr den 2018.05.09  vi  fick åka hem utan att vårt barn träffa någon läkare  på Malmö sjukhuset.
Så vårt barn har lärt sig att äta klockan 19:00 och lägga sig  klockan 20:30  då min son ville sova på sjukhuset då vi har bestämt oss att gå hem därför om vi skulle vänta till klockan 12 i natten vi kunde inte få träffa läkaren  det är så vi såg så många besökte efter bara några minuter fick träffa läkaren,, men inte vi tyvärr det är inte så kul att man bli så dåliga behandlas av sjukhuset, min fru från Tyskland jag besökte min fru ibland när jag besökte min fru besökte Tyska sjukhuset då vi fick bara vänta max 15 eller 20 minuter, men i Sverige  med tio millioner befolkning får vänta flera timmar för att få träffa läkaren. Så man får 20 minuter väntetiden i Tyskland med 89 millioner befolkningar.
med vänliga hälsningar
Samuel
0729403747
samuel.ku35@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar