söndag 4 februari 2018

Jag har respekt för Svenska goda folket, men tyvärr det finns sådana anti semetiska och rasistiska som använder lag och regler för sina skulder mot oss.




Jag  har respekt för Svenska goda folket, men tyvärr det finns sådana anti semetiska och rasistiska som använder lag och regler för sina skulder mot oss.
Vad är huvudsyftet med socialens personal mot mig personligen?
När på malmöstad, i september 2017 jag träffade Hannele  landen, då hon frågade mig om jag har fått ny handläggare via arbetsförmedlingen då jag savarade ja min handläggare heter Sara jag ska prata med henne för att återvända till min jobb- och utvecklingsgarantin program, då hon blev så upprört och sa  till mig så flera gånger tillfälligt sa förbannat , förbannat över det är i ordningen du får inte gå tillbaka till jobb- och utvecklingsgarantin, då Hannele Landen sa hon ska prata med min handläggare på arbetsförmedlingen om det och det visade sig att hon ville inte att jag åter vända till jobb- och utvecklingsgarantin igen .
om det samtalet finns inspelade med ljud och video.
Och socialen försöker dem att nedtrycka mig inom att straffa mig pågrund av  att jag polisanmälde almenförskolan i malmö på grund av att en irakiska shiites isis behandlade illa mitt barn.
......

20170817 klockan 13:00 jag hade tid med arbetsförmedlingen i malmö, jag ska inte skriva alla namnerna som jag träffade, jag träffade tre kvinnor Ulrika Stenberg och Hannele landen personen som krävde arbetsförmedlingen så att avstänga mig från jobb- och utvecklingsgaratin .
Jag fågade vad ska ni prata om med mig? Ska ni fixa ett arbete åt mig?
Ulrika Stenberg: nej vi ska avstänga dig från jobb- och utvecklingsgarantin?
Jag: varför vad har jag gjort?
Ulrika Stenberg? Du skickade synpunkter till mig och därför vi vill avstänga dig, du får inte något hjälp via arbetsförmedlingen , du behöver inte lämna in varje månade aktivitetsrapport.
Då andra kvinna började prata om mig i Karlstad, samuel du hade samma sak i karlstad?
Jag: i karlstad det vet vad som logbakom och jag beskrivit om det tidigare till kundrelationen och förklarade om det.
Jag började på en plats praktiserade för att få anställningar, men när jag träffade chefen han sa till mig flera gånger tillfälligt att dem tar inte emot felera invandrare dem kan ta en av två redan den andra som hade invandrare bakgrunden anställt därför att jag fick inte då jag åkte hem dem färsökte att hitta saker och ting mot mig.
Det finns mycket viktiga information om det med video inspelade flera gånger  när vi hade möte om någonting.
Om denna berättelse finns video som inspelade alla samtalet mellan mig och chefen,
En av kvinnorna som jag träffade den 20170817 klockan 13:00 alla samtalet är inspelade med video inspelning.
Sa vi är från myndigheten och myndigheten har tagit beslut att avstänga dig från båda jobb och utvecklingsgarantin och jobbsöknings hjälp du måste själv utan arbetsförmedlingens hjälp söka jobb.
Jag: jag har varit nästan i tio års arbetslösa,  det måste finnas ett hinder från er så att jag kan inte få något arbete eller ?
Hon; nej det är inte  vårt fel det är ditt fel .
Jag; jag  vill säga en sak ni använder idag hitler metoder mot oss. hitler har använt samma metoder som ni idag använder mot oss  mot judiska folket på sin tid när han gjorde folkmordet mot judiska folket i tyskland.
 Då hitler först sprutade  ut sjuka rykte mot judarna och angie intriger mot judiska och försökte att göra hela tiden att uppröra folket mot judarna i Tyskland.
,Också hade många hemliga agenter som gick mellan folket och sprutat ut rykte mot judarna mellan folket,  speciellt mellan dem  kristna religiösa   och arbetsgivarna så att judarna kunna inte få  något arbete.
Då när alla metoder har använt  mot folket  då efter några år dem försökte att  kontakta personerna för att se resultaten, hur personerna mår och hur kunde på värkas folket deras metoder .
Då när Hitler såg deras metoder med isoleringar, intriger  rkyte inom religiösa som kallade jodar dödade jesus  då fungerade inte då hitler tog beslut att göra folkmordet mot judiska folket , så Hitler dödade mer än 6 millioner judar i tyskland.
 Idag dem som har samma Hitler idee och kunde ta sig inom svenska myndigheten använder samma metoder mot oss.
De här i Sverige till sist om deras metoder fungerat inte kan döda människor därför att dem som använder sånt metoder mot  människor kan lida av starka instinkter hat och till sist använda våldet. om mig nu.

 Då efter  att jag skulle åka hem, då jag visade Ulrika stenberg några pappret som står bara avbryt om mig, men när jag frågade henne och visade beviset att det stämmer inte hon ville inte svara på mina frågor.
 Då några veckor efter jag träffade hannele landen på socialen och jag frågade henne jag har rätt att polis anmäla Ulrika stenberg, då hon svarade mig så ni kan inte polis anmäla myndighetens personalen polisen kommer aldrig att svara eller ta emot dina anmälningar mot Ulrika stenberg.
Idag många fortfarande använder hitlers metoder  via arbetsförmedlingen mot folk som dem tycker inte om.många som jobbar inom arbetsförmedlingen använder denna metoder mot folk som har invandrare bakgrunden.
Hitler använde samma metoder som idag arbetsförmedlingen använder mot judiska folket,, joachim en av hitlers nära man som jobbade med hitler skrev till hitler vi ska isolera judarna blockera judarna så att dem kunna inte få jobb, efter några år vi kan träffa dem igen vi ska se resultaten hur  psykiska mår  är dem . sedan om denna metoder gav inte bra resultater då vi ska döda dem dem judiska folket.
Idag arbetsförmedlingen i Sverige använder samma metoder  mot folk, man kan inte peka personen som rasistiska som gör så på arbetsförmedlingen, det som spelar för roll det är nationaliteten och religionen som spelar för roll idag i det svenska arbetsförmedlingen, om man undersöka svenska arbetsförmedlingen  det finns många islamister som jobbar inom arbetsförmedlingen dem kan  vara isis medlemmar, därför att för några år sedan två svenskar kidnappade av islamister , men i år dem blev friade  det kan vara en avtal mellan svenska politiker och islamiska jihadister.
många turkiska jobbar inom arbetsfömedlingen dem kan väl spela för roll mot folk som har kurdiska bakgrunder .
idag många som bär slöjor jobbar inom svenska arbetsförmedlingen  även många islamiska religiösa också jobbar på arbetsförmedlingen .
..många som har palestiniska bakgrunder jobbar inom social tjänsten , arbetsförmedlingen och många andra myndigheter i Sverige.
tack för identifering idag besökte arbetsförmedlingen i malmö kungsgatan 6 då såg den mannen som är officer inom turkiska underrättelsetjänsten som brukar skaffa problem mot folk som har kurdiska bakgrund viaarbetsförmedlingen vi publiceras inte hans photo med den hezbullah s kvinnliga medlem som jobbar på arbetsförmedlingen här , men vi kommer publiceras på rätt sidor som folk kan nå sidan så lättare. mannen är turk och en kvinna som kommer från turkiet har berättat att mannen som jobbar på arbetsförmedlingen i malmö kungsgataqn 6 är en medlem med den turkiska underrättelsetjäsnten (mit).. när jag besökte arbetsförmedlingenidag och pratade med en person då mannen gick fram till den hezbullahs kvinnliga medlem som jobbar på arbetsförmedlingen och frågade personen vad jag har sagt och vad ville jag att säga det finns levande bevis med film, jag kommer att publiceras alla brev kontakter med min före handläggare påarbetsförmedlingen också diskussionen om den 17 augusti 2017 klockan 13:00 som finns inspelade. jag vet inte varför det ska bli så och så lätt svenska politiker samarbetar med iranska regimen,,




Den tröstlösa tomhet jag känner inombords när jag än en gång sitter av tid på ett innehållslöst vuxendagis-projekt är förödande för mitt välbefinnande. Mitt brott är att jag saknar anställning. Det straff som utdömts till följd av mitt brott har medfört en lång räcka år som passerat revy i ett tillstånd av återkommande maktlöshet över mitt eget liv. Den oro jag allt för ofta känner för att ekonomin ska krascha, som den med förödande konsekvenser gjort för både närstående och andra jag stött på i livet, lägger sig som en våt filt över mina möjligheter att känna trygghet i tillvaron och blir en bestående följeslagare till mitt dagliga liv.
Jag ska berätta hur arbetsförmedlingen bojkotta personen som söker arbete
jag ska berätta hur arbetsförmedlingen bojkotta personen som söker arbete
Jag ska berätta hur arbetsförmedlingen bojkotta personen som söker arbete
arbetsförmedlingens personalen skickar ett brev till personen sedan de kommer att fråga efter hans eller hennes cv plus den e-post adressen som personen använder och söka jobb med.
Sedan de gör en hemligt reklam mot personen till alla annonser som publiceras på arbetsförmedlingens sida för att ge inte jobb denna person. en man som själv är arbetsgivare har berättat för mig om allt, men han bett mig för att inte avsölja hans namn, berättelse om det kommer sedan det väl beror på kanske skriva på annat språket i stället att skriva på svenska.
Övervakning.
försäkringskassan, arbetsförmedlingen och sakatteverket övervaka personen som har utländska bakgrund och går på aktivitetstöd. det har berättat en tjejkompis till mig för några veckor sedan.
Behandlar kurder som fiende i en del av denna svenska kommunalen.
I sverige, men inte i alla kommuner en del av kommunala i sverige behandla kurder som fiende de behandla inte araber eller turkar eller andra nationalitet som behandlar kurder de kan även mörda kurder därför att vi kurder har inte eget land eller egen diplomatiska för att kräva svenska myndigheten och göra inte så mot oss.
Isolering
De försöker att isolera kurder som kan eller har bra kunskaper.
tillexempel de kan väldigt bra att isolera en kurdiska män eller en kurdiska kvinna, de kan väl organisera folket mot kurder tillexempel de organiserar assyrier, araber och persian mot kurder sedan de kan väldigt lätt att mörda den kurdiska utan att någon veta, men jag ska säga det är inte hela svenska myndigheter som gör så det är en del som har religiösa åsikter gör det, de gör så också mot judarna precis som gör mot kurderna i sverige de skickar några personen efter utpekade person för att veta med vem pratar han eller med vem han har kontaker.
Organiserar missbrukarna mot personen som de tycker inte om.
De också organiserar folket som tar droger och missbrukare för att terrorisera personen det händer alltid mot personen som har utlandska bakgrund mest mot kurderna i Sverige jag har en hemsida som finns där videoklipar och bilder då allt finns om det som händer här jag har filmat och fotograferat händelsen om detta plus röst och talande.
Sexualitet bojkotta personen som utpekade av myndigheten.
de här också gör sexualitet bojkotta mot perosnen de skickar några perosnen efter den person som utpekade för att kunna inte ha kontakt med kvinnor eller skulle hitta en tjej och gifta sig med de kommer skicka massor reklamer och rykte mot den person som utpekat av myndigheten även om han eller hon skulle kontakta en person för att dela livet med myndigheten kommer att säga till den person som skulle bli tillsammans med utpekade personen att han elelr hon galen eller har npgot sjukdomar det är bara rykte utan sanningen som de gör, de har gjort mot en kille som bor i uppsala som heter haidar hassan.
Min pappa sa en bra sak till mig och jag kommer aldrig att glöma bort detta han sa bli inte rädd från starka personen, men alltid gå bort ifrån fega och svaga människor de är farliga kan döda dig när som helst.

youtube kanalen som stängde ner.
en del av svenska myndigheten samarbetar med det länd som personen kommer ifrån för att kunna få mer information också lägger ut information om personen till sitt land man kan se hur de har stängt ner min youtube kanal som har läggt ut två video klipar om den iranska regimen som avrättar ungdomar, men det var iranska ambassaden som krävde svenska myndigheten för att stänga ner min youtube kanal som hette www.youtube.com/esmakal jag har kontaktat med youtube de sa att de visste inte det är svenska server som stängde ner min kanal.
mer information kommer sedan om detta, men jag ska skriva mer på de språken som ska skriva på är 1 kurdiska 2 persiska 3 arabiska 4 engelska 5 ryska 6 tyska 7 franska 8 serbiska 9 japanska 10 italienska 11 spanska 12 finska 13 pakistaniska.
jag har också skrivit en bok om här hur lever vi så den bok är hos några kompisar som bor i mellanöstern och de tahand om boken till att trycka är lösenordskyddat tills fram jag vill folk ska se den, men de har rätt även utan att säga till mig trycka boken och skicka till folket för att alla läsa den denna bok är jätte sanningen och har alltid med samtal och situationen,

med vänliga hälsningar samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar