onsdag 15 mars 2023

Igår 2023.03.15 klockan 15: 25 en arbetsgivare ringde mig jag sa det är en arbetsgivare som ringde mig förmiddagen.

 



Igår 2023.03.15 klockan 15: 25 en arbetsgivare ringde mig  jag sa det är en arbetsgivare som ringde mig förmiddagen.  #djur_plågare_snaka_skit_bakom_ryggen


Då efter middag när G och B träffade S M E med G igen diskuterade sedan M sprang till L för att meddela henne så att hitta en hinder väg. vid behöv kan lägga fram bevis material  idag det är hög teknologi tiden allt finns saker som man kan användas .



Enligt kroppsspråks kunskaper personen lider av starka rase även  personen lider av starka neurotiska sjukdomar. 

Tyvärr afghanerna som jobbar för iranska mullah regimen identifierades  vi utreder personens bakgrunder. 

Igen den före tidigare  djurplågare  som heter S  sprang till L den torsdagen  16.03.2023 klockan 11:00 personen från usa hade film med hund enligt internet sökningar om personen. Det finns film bevis om personen som håller med en svart hund och mannen som hade hund Hery  Vi har  personen film hade sex med djur idioten 

Samma dag den 2023.03.15 G, E, M och S dem pratade med varandra M sa personen  är kissnöjd, men  personen  sprang till L,   personen  talade med E han sa hon ringde   film video finns  M är en aggressiva kvinna hon lider av starka neuroses 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar