måndag 17 oktober 2022

Tack min vän för att ni filmade gårdagagens och skickade till min kusin bra gjort

 






Tack min vän  för att ni filmade gårdagagens och skickade till min kusin bra gjort.


jag har fått foto och filmmen som ni skickade tack min vän vi har skickat vidare snart filmen och bilderna kan ses här övervakningen´kameran bra resultaten dem satte där en stol och sedan kom en ung tjej plockad stolen . personen som finns i video röker och har utländska bakgrund.

jag ber för mer hjälp  det är verbal sadismen som gör så jag har skickat redan till geneva bilderna och filmerna  även till EU mänskliga rättigheter  de kan vara iranska agenter som anställda via myndigheterna så utnyttja systemet för sina smutsiga skulder  mer info snart  

jag har fått på flera håll tack så mycket 

Jag såg personen igår  den 2022.10.17 klockan 17:18  frågade vad gör du här hon ska slänga, men när har fått uppgiten via min kusin då visste vart kommer i från 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar