lördag 2 januari 2021

Några torkade bär eller 22 miljoner dollar från statskassan.









 Några torkade bär eller 22 miljoner dollar från statskassan.

  Nej, gör inget misstag, dessa pengar kommer från det förtryckta folket i Iran

den internationella terrorists dotter säger hennes far var fattig och hade ingen pengar så islam ljuger. men man kan ladda upp videon om hur hennes fader tog 22 miljoner dolar  till hamas den palestinska terrorst grupp.


Qasem soleimanis dotter säger hennes pappa levde med några  torkade bär nej ljug inte din fader var en stor tjvu

Tjugotvå miljoner dollar i två resväskor med statskassa eller 5 torkade bär!

Zeinab Soleimani, dotter till en internationell terrorist dödad:

 Det fanns torkade bär och torkade fikon på skrivbordet på deras kontor (Qasem Soleimani). Hur åt jag? Säg ”pappa! "Hur många bär åt du?" Jag sa 5-4. Säg "Skriv detta till mitt konto eftersom min dotter åt, jag åt inte". Jag blev förvånad! Säg "Det här var statskassans pengar"

Var 2 miljoner dollar i 2 resväskor med statskassa eller 2 torkade bär!

Zeinab Soleimani, dotter till en internationell terrorist, dödades: på skrivbordet på deras kontor (Qassem Soleimani) fanns torkade bär och torkade fikon. Hur åt jag? Säg ”pappa! "Hur många bär åt du?" Jag sa 5-4. Säg "Skriv detta till mitt konto eftersom min dotter åt, jag åt inte". Jag blev förvånad! Säg "Det här var statskassans pengar"

Miljoner dollar i två resväskor med egna pengar eller 2 torkade bär!?

Zeinab Soleimani, dotter till en internationell terrorist, dödades: på skrivbordet på deras kontor (Qassem Soleimani) fanns torkade bär och torkade fikon. Hur åt jag? Säg ”pappa! "Hur många bär åt du?" Jag sa 5-4. Säg "Skriv detta till mitt konto eftersom min dotter åt, jag åt inte". Jag blev förvånad! Säger: "Detta var statskassans pengar."

Zeinab Soleimani och historien om Babash och skattkammaren av torkade bär:

Det fanns torkade bär och torkade fikon på skrivbordet på deras kontor (Qasem Soleimani).

Hur åt jag? Säg ”pappa! "Hur många bär åt du?" Jag sa 5-4. Säg "Skriv detta till mitt konto eftersom min dotter åt, jag åt inte".

Jag blev förvånad! Säg "Det här var statskassans pengar"

 Var inte 22 miljoner dollar i offentliga medel? När var hela resväskan som Babat skickade pengar till terroristerna?

 När skickades pengarna från de tio fartygen fulla med vapen till Gaza?

När var de 30 miljarder dollar som Falahat Pisheh sa att Babat gav till Syrien?

När var Fatimid-lönen som Parviz Fattah sa att Babat tog för sina terrorister?

Förbannelse över hela systemet av okunnighet, lögner och kriminella präster som utbildade varelser som Qassem Soleimani och Zeinab Soleimani oförskämd och vanära och avskyvärda och kriminella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar