tisdag 3 november 2020

Flera terrorist Attacker på 6 platser i Wien Europeiska politiker har gjort helt fel islamister räknar inte som mänskligheten dem är ju våldsamma och kriminella

 




Flera terrorist Attacker på 6 platser i Wien Europeiska politiker har gjort helt fel islamister räknar inte som mänskligheten dem är ju våldsamma och kriminella

Attacker på 6 platser i Wien !!! Förstår nu ni EU pampar att ni måste håller på med detta nu och göra stopp för alla migrations gangster !! Skepp inte in ett enda och skicka tillbaka alla från alla flyktingläger!!

Jag är inte rädd av det som sker i Frankrike och Östrike. Jag är förbannad och arg på politiker som svikit sina väljare och misslyckades att skydda demokratin i Europa. Att de inte lyssnade på varningar.
Imorgon kommer jag att tala till riksdagsledamöter och lämnar bevis att Sverige har varit med och stödjer fortfarande dem som hatar demokrati. Jag ska uttrycka min oro över att mina barn kommer att vara tvungna att lämna sitt hemland som jag gjorde en gång i livet. Den processen är grym och många klarar inte den.
Politiker har ett stort ansvar och bör ta det på ett stort allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar