torsdag 15 oktober 2020

Grattis Moderaterna. Först stenålders Nymoderat Abdirizak Waberi

 




Grattis Moderaterna. Först stenålders Nymoderat Abdirizak Waberi, och nu blev ni ordentligt lurade av "Årets svensk" Hamid Zafar. Han är nog värre än jihadi Mehmet Kaplan. Kaplan är ingen hycklare, gömde sig inte, han var rakt-på-sak-islamist och turkisk fascist.


Han har knappast gjort upp med sina åsikter självmant och frivilligt. Han är ertappad och har svängt under galgen. Sådan omvändelse är moraliskt tveksam. Det han skrivit ligger inte så långt bak i tiden och han var då ändå en vuxen "mogen" man. Det mest troliga är att han är impregnerad av jude- och homofientlighet ända sen barndomen.

Skulle inte vilja träffa Hamid eller Mehmet på någon mörk gata. Om jag inte hade revolver med mig. 😎

Jag har haft svårt att stämma in i hyllningskören till Hamid Zafar efter att han tillsammans med Eli Göndör försvarade hijab på skolflickor.

Efter det uttalandet har jag hållit mig skeptisk till och misstänksam mot allt han sagt. Vad mer kommer att komma fram när man börjar skrapa på ytan? Vad får mig att tänka på Mohammed Kaplan och grå vargarna när jag ser och hör Hamid Zafar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar