lördag 12 september 2020

Intervju med en Tadzjikisk ISIL-medlem vars Tadzjikistans president anser honom vara otrogen mot hans religion.

 







Intervju med en Tadzjikisk ISIL-medlem vars  Tadzjikistans president anser honom vara otrogen mot hans religion.

Jag! hej  var kommer du i från?

Han! jag kommer från Tadzjikistan  och Tadzjikistans president är otrogna mot islam  han förbjudit att barn under 18 läsa religiösa böcker även går till Qurans skolan, han vill stoppa alla moskeer och ingen mullah ska göra islamiska bönneanrop på moskeer.

Jag! jag tycker det är bra  han gjorde väl rätt  barn ska förbjudas så att gå på Quran skolan, därför att där via Quran skolan dem islamisterna hjärntvätta barnen sedan skickar dem till jihadister för att döda människor under namnet islamiska vidskepelser.

Han! du är också otrogen person vilken religion bär du eller har du?

Jag!  jag är ateist födde från en judiska familj.

Han! aha det är inte bra att diskutera med dig, men du ska lyssna bra vi kommer snart tar över hela Europa och först vi kommer att renovera alla kyrkor ska bli moskee allt sedan  ni har inte chans att leva med ers otrogna tänkande och jag jobbade som polis i 2 år i raqqa via islamiska staten i Syrien, vi kommer att göra stor hämn mot usa snart..

Jag! jag tror du drömmer precis som 72 huriah i din fantasi paradiset hhhh.

Han! hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar