måndag 24 februari 2020

Idag 2020.02.24 klockan 11:24 fick ett samtal från min nya socialsekreterare som kallade sig Daniella G




 Idag  2020.02.24 klockan 11:24 fick ett samtal från min nya socialsekreterare som kallade sig Daniella G  på socialtjänsten öster. Hon skickade röstmeddelande och  spelade in till min telefonsvarare så att hon anges att har ringt många gånger till mig och bokade tid många gånger, men jag svarade inte lite konstiga uttalande .

 Det  stämmer faktiskt inte jag själv besökte receptionen och gav personalen mitt ide kort och frågade om jag hade tid med någon där då personalen svarade nej jagb hade inte någon tid som skulle bokade hos någon på socialen. Hur skulle människorna vara värt så om en person skulle ljuga så lätt det är tyvärr inte värt. Om hon säger sanningen det finns väl min e-post adress  alla socialsekreterare har min e-post adress även det finns min e-post adress på min sidan så dem kunde kontakta mig inte lögnaktiga  saker.

Hej på dig hoppas att allt är bra med dig.

Det som du säger stämmer  absolut inte.
Jag fick ett meddelande från Kanzada, den 2020.02.04 .
Det står i meddelandet så  hej
vi har fått  tillbaka post som har skickat till dig.
Du kan därför hämta ut posten i receptionen vid von Troil väg 1.
Obs! detta sms går ej att svara på.
kanzada. a socialsekreterare Arbetsmarknads- och socialförvaltningen Enhet ekonomiskt bistånd socialtjänsten öster
Malmö stad.
Då jag på denna tiden åkte till Värmländ för att göra jobbintervju  så kom jag till baka den 2020.02.16 och den 2020.02.17 gick jag till socialen där lämnade mitt ide kort och frågade receptionen om jag hade tid med någon  socialsekreterare eller inte en man var dår berättade och sa nej det finns inte någon tid bokning för dig, din socialsekreterare heter Kanzada A ..
Då jag hämtade brevet det fanns fyra brevet.
Sedan jag sökte  svensk medborgare på migrationsverket såg jag har väl dåliga ekonomiska så kontaktade Kanzada den den  2020.02.19, då nästa dagen Kanzada ringde mig den  2020.02.20 klockan 09:33 och  frågade mig om att jag har bett att någon inom socialtjänsten skulle ringa mig, då jag sa det stämmer och jag  berättade om min situationen och hon sa du kan lämna in en ansökan med det gröna pappret och jag gick till socialen den 2020.02.20 klockan 11:34 och lämnade en gröna ansökan för medborgarskap hjälp för 1.500 kronor. Det står på gröna pappret så att jag redan lämnade in ansökan den 2020:02.17 för upphälle och arbetsresor.
Så det som du berättade via inspelning på min telefonsvarare stämmer inte du blev nyligen min socialsekreterare  och ringde inte mer än idag den 2020.02.24 klockan 11:24 minuter  så du sade att du heter Daniella  G  och du är min socialsekreterare och vi skulle träffas den 2020.02.25 klockan 14:30  du sade också att du kommer inte förhandla mina ekonomiska hjälpa ansökningar tills som vi skulle träffas ,,, så när jag lyssnade på ditt röst fick skratta sedan tänkte det är helt annan sak måste jag veta
Så dey som jag säger allt finns bevis om någon gång bli man frågade.
Med vänliga hälsningar Samuel
2020.02.24 klockan 11:35

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar