söndag 26 januari 2020

allt som skrivit på denna brev är Minela Harbas har ansvarig för


allt som skrivit på denna brev är Minela Harbas har ansvarig för. Denna skrivelse är har väl antisemitiska signaler.
Varför jag pekar mer på Minela Harbas? Därför att jag hade tid med Emelie och sedan hon ringde mig  och sa min chef hon menade Minela Harbas skulle ringa till mig och säga att  Emelie har slutat att vara min handläggare det finns inspelade samtalet båda från Minela Harbas och Emelie bratten då jag tog beslut så att inte kontakta med Emelie från denna datum 2020.01.08  då jag har inte kontaktat henne mer och Minela i en telefonsamtal sa jag måste bara skicka brev till Minela Harbas inte till Emelie, Därför att jag ska säga den som skrivit denna brev kallas beslutet om jag få hjälp eller inte är en antisemitiska person.   Andra saker dem skrivit att samuel har varit i fängelse 2018.12.03 och det är väl förtal och kränkande särbehandlingar  som ni kan se det finns på denna bloggen.
i samtalet som jag hade med Minela utan att peka på vilken satt och vad hon menade med sitt ord sade många hotfulla jag kan publiceras alla samtalet  som hade med  socialtjänsten även alla möter som jag hade med socialtjänsten hon är duktiga på att ljuga det finns saker om henne som jag har fått från folk. Jag har bara sagt jag har dålig ekonomi och det är svårt att hitta lägenheten idag ingen mer då det finns alla samtalet, min handläggare gav inte ett punkt så att man veta vad man skulle göra då när jag kontaktade Minela då hon gav ett punkt och jag väntade på då har fått i fredags då jag har på mig mellan tre veckor så att överklaga beslutet, då man vet var man ska vända sig.
En sak till jag meddelade socialen för att kunna och ha möjlighet så att få en annan mindre lägenhet via Malmö Stad      jag hade rätt till att få det, men dem nekade.
mvh samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar