söndag 22 december 2019

Varning många rasister som lyckades ta sig in i den svenska myndigheter spelar sig som fake doctor game player


Varning många rasister som lyckades ta sig in i den svenska myndigheter spelar sig som fake doctor game player.
Hej Emelie Bratten Hill god jul doktor fejk game player. jag fick veta att du skrivit om mig dåliga  lögnaktiga, felaktiga och själv på hittade  saker om mig,  först du har inte denna kunskaper andra du har föraktat mig  jag har rätt att anmäla dig om  det finns en lag som gäller alla människor med samma rättigheter i Sverige. Du skrev jag är p ohälsa på vilken skäll skriver du så? hade du säsong  mörkrets psykiska ohälsa och du skrev det så att du  själv mår bli bättre?  ni vet väl jag själv har psykiska utbildning och även mycket mer information inom människors liv än dig och andra det är bara här ditt land du kan använda denna sjuka metoder mot oss, men vi har väl mer än du tror kunskaper, jag tolkade som föraktande och kränkande särbehandling. Fake doctor game försöker så att förnedra andra för att minska sin sjukdomen.Jag har sagt till er om ni fortsätta och kalla mig för någonting då jag har saker och ting om er så att kallas, men ni fortsätter mot mig då ni måste veta det är inte okej så att man spela sig som fake doctors.. Fascisterna spelar sig som fake doctor game palyer i Sverige.
تحذير العديد من العنصريين الذين تمكنوا من الوصول إلى السلطات السويدية يلعبون دور لاعب لعبة طبيب مزيف.

مرحبا اميلي براتن هيل جيد عيد الميلاد طبيب لعبة لاعب وهمية. قيل لي أنك كتبت عني كذباً سيئاً ، خطأً ، وحتى وجدت أشياء عني ، أولاً ، أنت لا تملك هذه المعرفة ثانياً ، لقد احتقرت لي ، يحق لي أن أعلمك إذا كان هناك قانون ينطبق على جميع الأشخاص الذين لهم نفس الحقوق في السويد. لقد كتبت أنني بصحة على أي سبب تكتب؟ هل عانيت من اعتلال عقلي في الموسم المظلم وقمت بتدوينه حتى تتمكن أنت من التحسن؟ أنت تعرف أنني شخصياً لديّ تعليم عقلي وأيضًا معلومات أكثر في حياة الناس عنك وعن الآخرين. هنا فقط في بلدك يمكنك استخدام هذه الأساليب المرضية ضدنا ، لكن لدينا أكثر مما تعتقدون المعرفة ، لقد فسرتها على أنها ازدراء و علاج مسيء. لعبة الطبيب المزيفة تحاول إذلال الآخرين لتقليل مرضهم. لقد أخبركم ما إذا كنت مستمرة واتصل بي بشيء عندما يكون لدي ما يسمى بك الأشياء ، لكنك تواصلني عندما تحتاج إلى معرفتها. لا بأس لذا عليك أن تلعب دور الأطباء المزيفين .. يلعب الفاشيين دور لعبة الطبيب المزيفة في السويد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar