måndag 9 december 2019

Jag vill berätta en sak kanske mina läsare fråga mig varför publicerade en bild på en person som jobbar via arbetslögnaktigaförmedlingen?




Jag vill berätta en sak kanske mina läsare fråga mig varför publicerade en bild på en person som jobbar via arbetslögnaktigaförmedlingen?

1= jag blev avstängt från alla jobbrättigheter från arbetslögnaktigaförmedlingen i 4 år  har pratat med många svenska myndighetens personalen ingen som ville svara på mina frågor ingen som ville bry sig om min situation ingen som ville ta upp min ärende. Jag blev tvingade så att  skaffa en webbblog  och skriva vad som finns  för orättvisa saker så att alltid prata om saker  med bevis material.

2= två kvinnor på socialtjänsten madeleine olsson och hannele landen  dem personerna har olika bakgrunder  båda bär nazistiska ideer, dem krävde arbetsförmedlare Ulrika stenberg som är en nazist så att övertygas andra cheferna så att kunna ljuga om mig och beklaga mig som dem påhittade så att jag missnöjd med svenska myndigheten med deras felaktiga och lögnaktiga påhittade saker och ting om mig.
 Jag såg det står avbröt på min sida på arbetslögnaktigaförmedlingen, fyra gånger en gång jag  fick jobb i Stockholm och det finns mycket bevismaterial om det raunu som finns med krister och roban även den trevliga tjejen pela.
jag har tidigare skrivit om det finns allt på denna blogg.
3= När dem lyckades så att övertygas cheferna på arbetslögnaktigaförmedlingen mot mig då bokade en tid med mig den 2017.08.17 klockan 13:00  tre kvinnor plus en socialdemokratiska kvinnliga medlemmar hade möte med mig dem pratade om att jag har ingen rättigheter från denna datum inom den arbetslögnaktigaförmedlingen även arbetsmarknaden i Sverige.
Den 2019.08.17 klockan 13:00  innan jag skulle gå in i rumt kunde starta min doldkamera som  fanns på min armband.
Jag gick till arbetsförnederingen på kungsgatan 6 i malmö.
Jag! hej vad ska bli om mig som ni kallade mig hit?
En av kvinnan! vi kommer hit för att tala om du har ingen rättigheter inom den svenska arbetsmarknadens politiska från idag,
Jag! varför vad har jag gjort?
Ulrika Stenberg!  samuel du kan även inte lämna in jobbsöksraporter längre.
Jag! kan ni ge mig en förklaringar varför skulle bli så?
Den socialayatollahdemokraternas kvinna! Det är myndighetens beslut samuel du kan även inte överklaga beslutet, du har ingen chans så att överklaga ingen kommer att lyssna på dig eller taemot dinna överklagande material.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar