torsdag 26 december 2019

Jag har tidigare bett dem på socialtjänsten så att sluta spela sig som fake doctor mot oss.




Jag har tidigare bett dem på socialtjänsten så att sluta spela sig som fake doctor mot oss.

Jag sagt till dem borde sluta att förakta mig jag vet  att dem fick krav från iranska agenter också från den iranska ambassadör  därför att jag är en politiska aktivister mot iranska regimen samtidigt kritisera turkiet  när det gäller kurdiska nationen. Jag har bett tidigare båda Lisa Nilsson det finns som inspelade  via en dold kamera även har bett berjam och monika så sluta spela sådana spel mot oss vi har ju tillräckligt kunskaper om människors liv, i Första möte med Mirza Ceric och Gustav norin har bett dem så att sluta med sina lögnaktiga fake doctors rollspel. Jag har sagt till dem snälla tvinga inte mig så att skriva via sociala medier om det fake doctors rollspelen som  ni gör dagligen mot folk,  det kommer väl bli  problem för er och ni kommer att tappa trovärdiga hos folket, vi spelar in allt som ni säger mot oss, men tyvärr dem fortsätte med deras fake doctors rollspel . Till Sist hade telefonsamtal med Arvidsson då hon sa jag borde söka lägenhet, då jag sa det är  socialtjänsten som stoppade mig så att få ett jobb på jula även på malmöstad  slutet av 2016 och början av 2017, det finns väl bevis om det, då Camilla för att skulle tystna ner mig hon oro anmälde mitt barn utan något bevis på hittade, jag träffade en aggressiv kvinna det finns väl film hur hennes hand skakade, Jag har sagt till dem  varför ni så elaka mot mig vill ni inte vi skulle bo i Sverige då skriv ett brev till mig så att jag kunna lämna till migrationsverket eller FN så att hitta ett annat land? Då dem ville inte säga någonting.  En sak till min fru gick till en skola i Malmö socialtjänsten har bett lärarna så att mobba min fru vi kunde fånga via 3 dolda kameror som vi kunde få från en vän i köpenhamn och kunde gömma en på bak två till på en sidan och en fram på jackan, När vi skickade mina syskon barn för att kunna undersöka då en utländska lärare avslöjades

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar