fredag 20 december 2019

Hej alla mina goda läsare hatar mig eller gillar mig.


Hej alla mina goda läsare hatar mig eller gillar mig. Men jag älskar er alla.
Jag önskar er alla en riktig fin god jul och ett riktigt gott nytt år. Vi hoppas att nästa år bli ett fredligt år till alla människor i hela världen  alla leva i fred och ro.  Man kan ju förlåta varandra och glömma bort det gamla och ta på nytt.
Vi är människor det är fel att hata varandra vi ska älska varandra och ta hand om varandra. Jag har funderat på så att förändra mig helt med nya  idéer vi lever ju i 2020 och vi ska leva med kärleksfull också med fullt ansvarighet för  samhället vi vill ju ett rent och fint samhälle utan kriminaliter och terrorister  vi vill ju leva med fred, ro och lugn.
med vänliga hälsningar Samuel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar