torsdag 19 december 2019

En typ av mental sjukdom är vanligt i skandinaviska länder, som kallas mörk mental sjukdom


En typ av mental sjukdom är vanligt i skandinaviska länder, eller mörkrets psykiska ohälsan finns mest hos personalerna. Denna mörkrets psykiska ohälsan brukar börja av mitten i oktober fram till mars..
Men det som är konstiga dem spelar sig som fejk doktor game player.
En annan typ  som  personer bär rasistiska  och nazistiska ideer och har dagligen bemötas folk med utländska bakgrunder , dem samlar väl mycket instinkter hat  när blir för mycket det finns idag lag och regler låter inte dem personerna göra vad dem vill  så dem försöker via andra vägar så att kunna och försöker så att ned trycka människor via så att på peka personer som är psykiska ohälsa.
De som lyckade ta sig i den svenska myndigheten  och bär rasistiska och nazistiska ideer samtidigt är säsong psykiska sjuka  försöker så att förnedra andra för att själv mår bli bättre, men i principen själva är sjuka.

den   som kallas mörkrets mental sjukdom, det är en säsong psykiska sjukdom.
 denna typ av mörkrets psykiska ohälsan  finns hos en del människorna och en av dem som lider  av denna  säsong psykiska sjukdomen  försöker att beklaga andra  för att själva bli må bättr. men det hon eller han själv som lider   av denn typ av psykiska säsong sjukdomen.
 när dem beklagar andra då själva  mår bli  bättre.
När dem kränker och skriver sjuka saker mot andra  personer så dem känner sig att mår  bli bättre  därför att mina handläggare har använt samma ord mot mig även mot  många andra  människor som jag har hört tidigare... dem personerna hade inte samma kunskaper som jag har idag så att svara dem.   Idag jag har uppfattat att Emelie Bratu hill lider av denna  säsong psykiska sjukdomen,.
 när igår jag inspelade hennes röst när hade samtal med då hon hade väl mycket starka paradox och självmotsägelse   ni kan lynnsa vad vi pratade och vad hon svarade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar