torsdag 28 november 2019

Här madeleine olsson försöker så att ljuga och säger jag nekade för en praktikplats hon vet inte att alla samtalet alla möter är korrekt inspelade



Här madeleine olsson försöker så att ljuga och säger jag nekade för en praktikplats hon vet inte att alla samtalet alla möter är korrekt inspelade ..Det kommer mer information om den kvinnan som ligger bakom 4 års avstängning från alla jobbrättigheter som heter madeleine olsson uno dotter. jag lämnade ett papper från arbetsförmedlingen till madeleine olsson 2018.11 båda via e-post adress och även direkt till receptionen.
Jag lämnade igen två gånger via e-post adress mellan denna datum tills idag  den 2019.09.04 har lämnat in ett papper igen från arbetsförmedlingen till Madeleine olsson hon svarade aldrig.
När jag öppnade munnen och pratade om det händelse då dem socialen hotade att oroanmäla mot mitt barn för att jag tystna ner och skulle inte prata om det situationen som socialtjänsten gjorde mot mig. just nu vi närmar oss så att madeleine Olsson fick pengar  från iranska agenter för det som hon gjorde mot mig
mejl från Tobias Eriksson.
tobias.eriksson@malmo.se
2018.02.28. 11:30
to samuel.ku35@gmail.com
Hej Samuel.
Vi bedömer så att socialen skickade dig hit  på felaktig du har inte det funktionen som dem skrev.
Vi tycker att socialen försöker använda bidragen så att tvinga dig, du göra vad dem vill, och det tycker vi helt felaktigt.
vad heter din handläggare på socialen? glöm inte skicka hennes e-post adress telefonnummer.
mvh Tobias

Samuel Ku <samuel.ku35@gmail.com>
Thu, 01 03 2018, 14:26
to tobias.eriksson

Hejsan  det är Madeleine olssons e-post och telefon nummer
Jag tacksam för att träffade er så trevliga människor.

Tel: 040-34 5 50 (mån-tis 13-14, ons-fre 10-11)

madeleine.olsson2@malmo.se

 med vänliga hälsningar
samuel



 Madeleine Olsson säger den Palestiniska radikala islamister Marwa Four som är en av hamas medlemmar i Sverige skrivit att jag nekade för portalen, men det finns bevis jag diskuterade med Tobias och han sa dem på socialtjänsten gjorde tjänstfel och skickade dig på felaktiga dem vill utnyttja denna bidragen som ger dig så att tvinga dig göra vad socialtänsten vill och det är olaglig sade tobias Eriksson slutet av Februari 2018. Då om Marwa Four hade gjorde  då hon är isis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar