fredag 26 juli 2019

Vi har två olika diktatoriska systemet en som vi kallas fysiska diktatorer och en annan vi kallas psykiska diktatorer


Vi har två olika diktatoriska systemet en som vi kallas fysiska diktatorer och en annan vi kallas psykiska diktatorer här via arbetsförmedlingen använda psykiska diktatorer.. Och diskrimineringar i Sverige mot folk med utländska bakgrund via arbetsmarknaden.  Socialtjänsten och arbetsförmedlingen dem tillsammans straffas folk och försöker så att stoppa folk så att inte kunna hitta ett arbete och stå på sitt ben.


Det problemet idag i Sverige dem politikerna har ingen något bättre projekt så att skaffa jobb till alla , arbetsförmedlingen försämras vill inte hjälpa folket så att få arbete. idag i Sverige om man får inte okej från arbetsförmedlingen då man kan aldrig få något arbete eller någon arbetsgivare kommer aldrig anställa någon om arbetsförmedlingen ge inte okej.. En person med utländska bakgrund sökte direkt jobb hos en arbetsgivare han kunde inspelas alla samtalet, Mannen presenterade sig till arbetsgivaren, Då Hej jag heter a,d, jag såg ni annonserade så att ni behöver flera personer? arbetsgivaren ja det gjorde vi, har du en handläggare på arbetsförmedlingen? mannen ja det har jag,  Arbetsgivare vad heter din handläggare på arbetsförmedlingen kan jag få henne, hans namn och telefon nummer? Mannen som är arbetssökande.  Ja det är hennes namn och telefon nummer. Jag har en fråga varför ni frågar om min handläggare namn och telefon nummer?  Arbetsgivaren: vi tar inte mot folk innan vi skulle kontakta arbetsförmedlingen, vi måste kontakta din handläggare  hur ni är hur ni mår kan ni arbeta bra är ni den person som vi söker, så vi kontaktar alltid handläggaren på arbetsförmedlingen innan vi skulle bestämma oss så att anställa någon, vi bara anställer svenskarna utan att kontakta arbetsförmedlingen. ,, det betyder så att i Sverige allt är under kontroll och man kan inte få arbete om arbetsförmedlingen ge inte okej.. arbetsgivaren har sagt till arbetssökande vi ger inte jobb till någon om arbetsförmedlingen skulle säga nej vi säger samma sak nej till anställningar., om arbetsförmedlingen sa ja vi säger ja till anställningar.  Då vi arbetsgivarna i Sverige lyssnar alltid på arbetsförmedlingen och vi har nära samarbete för det.
Samma sak jag hörde i Karlstad år 2013 En arbetsgivare har sagt till mig samma sak, jag har video  när som helst jag kan publiceras eller vilken journalister vill fråga om videon jag kan ge journalister,  Vi hade  möte i zakrisdal i karlstad, arbetsgivare sa till mig vi anställer en av 2  folk med invandrare bakgrunder, vi har ansällt redan en person med invandrare bakgrund, och vi kommer inte att anställa dig, och andra med invandrare bakgrunder. 
---
Mats Hjelm Vi får leva med skjutningar knivstickningar.
Klä er fattigt så ni inte blir rånade.
Detta är vad public service medellar .

Sverige går bra att kronan sjunker är det tyst om.
Fler fattig pensionärer.
Mer socialbidrag med många fler miljarder varför.
Tyst om detta i statliga medier.
Bara ta emot fler bidragstagare.
Våld mord bränder allt ökar.
Tyst om orsakerna och etnisteten på de mördade och vilka som mördat.
Kvinnor är otryggare vi leder snart statistiken i hela världen.
Ett afrikanskt land leder där kvinnor blir kidnappade av en muslimsk rörelse och våldtagna.
Sanningen SvT förljug inte fakta.
Vi vinklar en unge och saluför henne så glömmer folket vad som sker i landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar