onsdag 10 juli 2019

Koran lärare utnyttja unga flickor som sexuella övergrepp



Koran lärare utnyttja unga flickor som sexuella övergrepp
Jag ska be hemskt om ursäkt alla mina respektfulla FB-vänner och följare för att jag har tagit upp de fruktansvärda och otäcka bilder och den bifogade nyheten⭕️
🔴En Imam våldtog minderåriga studenter under Korans undervisning!!!🔴
Denna titel kan man se då och då på tidningar eller tv reportage i muslimska länder.
Dessa omänskliga våldtäkter gäller inte bara mot minderåriga flickor utan det innebär också våldtäkter mot minderåriga pojkar av vissa Imamer.
De bifogade bilderna vet jag tyvärr inte tillhör vilket land eller när det inträffade. Men
Jag vill absolut inte generalisera det till alla Imamer men man bör ta upp nyheter för att kunna upplysa människor.
Men det finns gott om sådana hemska och förfärliga nyheter om man bara googlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar