onsdag 19 juni 2019

Vi har två olika diktatoriska systemet. fysiska och psykiska diktatoriska systemet








Vi har två olika diktatoriska systemet. fysiska och psykiska diktatoriska systemet
1 som kallas fysiska diktatoriska systemet som iran, turkiet, saudien, pakistan, Ryssland, Nordkorea, och andra länder..  fysiska ditkatorer använder våldet mot folket.  Dem länderna som har fysiska diktatoriska systemet fångas människor torterar och ingen vågar säga någonting.
2 vi har också ett diktatoriska systemet som kallas psykiska diktatoriska systemet,  psykiska diktatoriska systemet använder datorer och har kontroll över människornas livet om dem säger nej då man får aldrig något arbete
Till exempel 2017.0817  klockan 13:00 hade tid hos arbetsförmedlingen i malmö  då dem meddelade mig så att jag är avstängt från jobb och utvecklingsgarantin  då tre veckor efter hade tid hos Hannele Landen den nazistiska kvinna, när jag sagt jag har en ny handläggare på arbetsförmedlingen hon sa så du får inte gå tillbaka till jobb och utvecklingsgarantin därför att du är i ordning. Ja hon menade dem ville straffa mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar