fredag 14 juni 2019

Jag tycker att EU och speciellt Sverige borde stoppa filmerna på youtube som djur attackerar djur och dödas


Jag tycker att EU och speciellt Sverige borde stoppa   filmerna på youtube som  djur attackerar djur och dödas sedan äter..  Igår jag var på en lekplats med mitt barn det fanns där väldigt många barn dem lekte tillsammans plötsligt en pojke började att gråta hans mamma tittade på  sina mobil , hon  gick inte fråga sin lilla flickan varför gråter hon.
Då jag gick fram sa hej lilla gumman då hon kom till oss och suttit sig bredvid oss, då hon sa vet du jag såg en film på youtube där en stor lejon  tog en mindre kalv sedan dem döda kalven  därför blev jag ledsna,, jag sa okej, men du ska inte titta på sånt filmar via youtube då hennes mamma kom och tackade så att vi hjälpte flickan så att inte gråta..  Det är sorglig för barn kan skada barnen på psykiska hälsan
då Jag berättade för hennes mamma och hennes mamma frågade henne varför du vart så himla ledsna? flickan sa jag såg en film som en stor lejon dödade en kalv kalven ville fly, men kunde inte då mamman tröstade henne och kramade  henne då kom en liten pojke som var hennes kusin hade samma sak,,  jag har själv blockerat alla filmer som är våldsamma via program cyber security som jag har fått från min kusin i tyskland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar