söndag 16 juni 2019

Idag fick väl mycket viktiga information om en maffia grupp som rör sig i Malmö.



Idag fick väl mycket viktiga information om en maffia  nätverks  grupp som rör sig i Malmö.
Jag var ute med mitt barn på en barn lekplats i Malmö.
Då såg två män med en liten barn kom och satte sig lite utanför mig dem hejade och jag hejade tillbaka.
Då efter bara tre minuter kom en kvinna och en man dem satte sig och diskuterade jag hade koll på mitt barn samtidigt tjuvlyssnade på dem, jag såg dem har någon hemliga så var lite onormala mot varandra.
Då en av mannen  frågade kvinna du kan få min kusins bild sedan hitta någon som ska bo i området som lika min kusin i ansiktet  bara ger mig adressen då vi kan fixa och ta deras pass, kvinnan svarade till mannen ju, men du måste veta det är ett stort brott i Sverige om man skulle göra så, Då mannen skrattade och sa  jag har flera kusiner som jobbade med islamiska staten dem behöver så att komma hit till Sverige.
En annan man som kom kvinnan sa vad kan vi göra om vi skulle hitta någon person som skulle lika din kusin i ansiktet?
Mannen svarade ni kan fotograferade personen sedan skicka till mig ni har mitt nummer sade mannen.
Då kvinnan frågade vad ska ni göra sedan?
Mannen vi kan döda personen eller tvinga personen så att ge oss sitt pass då skickar passet till våra vänner nere dem fixar sedan min kusin kan komma hit.
Då en mannen till som är mellan 34 och 37 år gammal sa du måste hitta adressen vi fixar andra delen ni kan få mycket pengar sade mannen till den kvinna och hennes man.
Mannen som var med kvinnan  frågade mannen som kallade sig abo aziz,  och sa hur mycket pengar får vi om vi skulle hitta en person som skulle lika din kusin i ansiktet?
mannen som hade frågade efter passport sa vi har pengar ni ska inte oroa er när ni hittat en person med hans adress exakt var bor vad heter  namn adressen vi kan exploderas deras hus eller vi kan göra inbrott om personen skulle lämna hemma sitt pass eller vi kan underrätta personen på någon plats vi kan döda honom sedan ta hans pass om personen skulle ha med sig sitt pass, annars vi kan göra inbrott i hans hem sade en av mannen.
Dem kvinnan sa säg inte så mycket nu vi fixar ,, då mannen  gick fram till en annan person och frågade honom han hittade en plånbok med pass och id kort och massor saker till,  frågade  om hans adress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar