tisdag 11 juni 2019

Hopp jag hoppas bli så vi hoppas bli bättre vädret idag, vi hoppas det bli fred i hela världen hopp hopp


Hopp jag hoppas bli så vi hoppas bli bättre vädret idag, vi hoppas det bli fred i hela världen hopp hopp
Morgonandakt tisdag 11 juni.
”Jesus är vårt hopp”.
Lyssna och bli inspirerad när Niklas Piensoho delar ett ord inför den här dagen.
Gud välsigne dig.
TÄNK POSITIVT!
var optimist 

Säg till dig själv varje morgon:
Det här blir en fin dag!
Jag klarar av mer än jag tror!

Ingenting blir bättre för att man oroar sig!
Man kan aldrig göra mer än sitt bästa!
Alltid finns det något att glädja sig åt!
Jag känner mig i utmärkt form!
Idag skall jag göra någon glad!
Det är ingen idé att deppa!
Livet är härligt!

VAR OPTIMIST!

från TBN Nordic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar