torsdag 28 mars 2019

Hon är ärlig i alla fall



Hon är ärlig i alla fall
"Många har varit nyfikna på varför jag konverterat. Jag hade en väldigt tuff period i mitt liv förra sommaren där jag var osäker i mig själv och gick igenom ett trauma. Jag kände mig ensam och borttappad, berättar hon.

_____
Hon beställde nya kläder, en hijab och begav sig till gymmet. Oron hon kände inför människors reaktioner avtog relativt snabbt.


Familj och vänner tog det positivt. Övergången flöt in i vardagen – allt känns rätt."
Jag förstår väl hennes situation idag i Sverige finns saker och ting inom myndigheterna som på går tvingas ungdomarna att göra något eller hitta någon väg så att bli fri från det isoleringen som myndigheten skaffade omkring dem , hon hade ingen val mer än att hitta en väg så att gå ut från det isoleringen som hände mot henne, eller det isoleringen som myndigheten skaffade mot henne.
Idag i Sverige socialtjänsten försöker så att desperat mellan familjen och människorna bli  mer ensamma, varför gör dem det,  det finns två olika teorier  en dem kan så lätt döda personen eller dem kan så lätt skaffa en  dålig rykte mot personen eller skaffa en sak inom deras medierna så att personerna är psykiska sjuka, om det berättelse det finns väl mycket bevis video inspelade också röst inspelades, även dem skickar brev till arbetsplatsen så att köra deras rykte mot personen. När en av socialtjänsten bli arg på någon på hitta massor sjuka saker mot personen försöker påverka sina kollegor mot personen  dem även skaffar en avdelningen som kallas underrättas och ordning, dem avdelningen  har ansvar så att betala för att skicka en eller två personen efter dem som dem  gillar inte så att när personen prata med någon peka på personen med kränkande och föraktande på pekning. om någon journalist vill veta om det skrivelse rätt eller fel kontakta mig jag visa video och bilder för dem , Socialtjänsten använder alla metoder  mot människor om dem lyckade inte med deras rykte då vänd sig till arbetsmarknaden  där dem försöker att hindra personen som dem tycker inte om så att få ett arbete,  dem stänger av från arbetsrättigheter , då dem kallas i ordning

Det förstärker mig uppfattning att många som konverterat till islam har genomgått en kris av något slag och snarare flyr från något än till något,  idag en dem myndigheterna som skaffar problem till folk  socialtjänsten  via pedagogerna, dem tycker att denna barn måste i ordning  hon, han måste isoleras  dem betala  för att skicka en person efter dem som ligger i deras lista så att kallas i ordning.  Jag har undersökt hela tiden hur socialtjänsten  gör vad dem gör det finns väl video röst som inspelades. I dem  fysiska diktatoriska länderna  använder dem två eller tre olika poliser en kallas amen som i Sverige heter sociala myndigheter  och etexbarat och underrättelsetjänsten, men i dem länderna idag kanske gör samma sak som använder båda isoleringar och fysiska tortyr.. men det som socialtjänsten gör en form av psykiska tortyr.  jag säger inte islam är en bra religion,  islam som religion är anti kvinnor, men hon hade inte en annan val mer än att gå med islam för att bli frias från det isoleringen som socialtjänsten gjorde mot henne.
.expressen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar