onsdag 13 mars 2019

En bok om mitt liv i Sverige från 1997.09.18 till 2019.


En bok om mitt liv i Sverige från 1997.09.18 till 2019.
Båda positiva och negativa bemötande utan censur med följer 20 cd med ljud och video inspelade  boken kommer att översättas på flera språket. Persiska, kurdiska, Hebreiska, engelska och arabiska boken ska snart ut från en boktryckningar i Tyskland och Frankrike, boken redan finns att läsa även kunna lyssna på videorna. boken finns redan på två språk Svenska och persiska.
Jag kunde börja skriva under 2012 och 2013 plus  i mars 2019 blev klart nästa bok kommer och är på väg.
Denna boken mest handlar om hur man lever dagligen hur man bli bemötande  också hur personerna som man mötas tänker om oss?
boken kommer kanske hit om Sverige vill släpas ut annars boken kan finnas kvar hos mina släktingar också på andra EU ländernas, boken kommer att finnas på allmänheten  mellan 2019.03.30  jag tackar mina släktingar som kunde betala för att kunna trycka boken  till bok tryckerier,  tackar så mycket den bok tryckerier som tryckte min bok grattis utan kostnaden.
En del av denna boken handlar om samarbete mellan Sverige och iranska regimen.
Ericssons tekniker för iranska regimen som spion material för att iranska regimen kunna spåra iranska motståndare inne i landet.
Iranska regimen och Svenska politiker samarbete och samma metoder som iranska regimen använder i iran i samhället användes här i Sverige via socialtjänsten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar