fredag 22 mars 2019

Boplatssyd fick krav från dem personerna som jag uppfattat dem är riktiga hoho

Ta en bra oc närmare titt på kartan så man ska åka från malmö till platsen som rödmarkerade utan att finnas det ett telefonnummer eller något liknande kontakt uppgifter man kanske försenat  hur skulle man komma i kontakt med personen som ska visa lägenhet?
Boplatssyd fick krav från dem personerna som jag uppfattat dem är riktiga hoho
 Boplatssyd skickade två varningar utan att ge goda information.
  Jag skulle åka från malmö till Örkelljunga, det kan man försenas så man åker med tåg, buss då man måste ha en kontakt uppgifter så att man kunna ringa till personen som skulle visa lägenheten, en annan saker som stämmer inte alls  det är så att en av lägenheterna jag står på köplats 6 fem personer förre mig. 
en annan lägenhet det finns mer än 17 personer före mig på köplatsen, det finns väl mellan malmö och  Örkelljunga mer än 105 kilometer lång mer än en tio mil, Och dem på boplatssyd idag sa det är ditt problem vi tar inte tillbaka varningen, men dem har absolut inte lämnat till mig någon kontakt uppgifter med vem jag måste prata och vem ska vara på plats för att jag skulle träffas för att personen skulle visa mig lägenheten.
Idag mellan klockan tio och 15 minuter gick jag till boplatssyd en kvinna kom ut visade en e.post adress som heter morgon,,,, men jag har tittat in i hela min e-post meddelande det fanns inte denna e-post adress, då det betyder att hon ville bevisa att det var mitt fel, men hon vet inte att jag har mer bevis, om det skulle hänga något då kommer naturligtvis polisanmälningar. 
Jag hade två eller tre problem mellan 2016 och 2017 när fick jag en visningsmeddelande från boplatssyd då åkte jag dit dem sa till mig du har kommit fel  vi bestämmer vem ska få lägenheten inte boplatssyd tre eller fyra gånger fick besöka för visning, men dem besavarde mig så att jag har gått för fel dit. det finns väl inspelade med en liten dolda kamera.
vid behöv kan publiceras här båda personerna som jag hade kontakt med mellan 2016 och 2017.
ta en bra och närmare titt på bilderna sedan gör en bedömning

Jag raderar aldrig mina e-post meddelande jag menar inkommande e-post meddelande ..Jag har även alla inkommande e-post meddelande från boplatssyd från augusti 2015, 2016, och 2017 fram från oktober 2018 tills idag alla samtalet med personalen inspelade båda röst och video


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar