torsdag 21 mars 2019

Jag ser bara det är en orättvisa och det finns mer så att man säga



Jag ser bara det är en orättvisa och det finns mer så att man säga, Tänk på saker jag har inte fått någon telefonnummer om jag kunde inte vara på platsen på god tid då ringa till personen.
Hej Jag skulle  berätta för er det är konstigt att ni skulle göra så saker mot mig. Vet ni vad gäller det som ni skrev till mig kallades varning det är ett krav från socialtjänsten  när jag brukar skriva ut varje månade intyg om lägenhets sökningar, dem har gjort massor saker mot mig är på väg att polis anmäla dem om deras tidigare saker och ting..
En annan sak har ni skickar telefon nummer eller lägenhets ägares uppgifter jag sparade alla mina e-post meddelande från er det dyker upp snart på min hemsidan  varningen var en krav från socialtjänsten om ni gör så kan hämnas en polis anmälningar mot dem som  kräver er
2 Attachments



 Jag fick denna meddelande som finns under ni kan läsa har inte fått något uppgifter om vem jag måste kontakta med vilket telefonnummer skulle ringa till för att åka så lång till en möte för att se lägenheten en lägenhet jag står på 17 köplatsen en annan jag står 6 personen på köplatsen då kan inte stämmas mer än en krav från Gustav norin och madde plus dem andra  som samarbetar med iranska regimens agenter.
Samuel Ku
19:11 (1 minute ago)
to info

Bekräftelse, intresseanmälan hyreslägenhet David Anders gata 9
Inbox
x

Boplats Syd <noreply@boplatssyd-automail.se>
Thu, 14 Mar, 10:30 (7 days ago)

to me

Samuel
Viborgsgatan 1 C Lgh 1002
213 61 Malmö

Malmö 2019-03-14


Hej Samuel!

Vi tackar för din intresseanmälan för lägenheten.

Din intresseanmälan:

3:a i området Örkelljunga
David Anders gata 9.
Ytan: 73 kvm. Nuvarande hyra: 8709 kr.
Inflyttning kan ske tidigast 2019-06-03.
https://www.boplatssyd.se/lagenhet/414651

Vänligen observera, att en intresseanmälan inte är någon garanti för att få lägenheten.
Innan inbjudan till visning görs en anmärkningskontroll av de bostadssökande/medsökande på begäran av hyresvärden.
För mer information om urvalsarbetet se våra köregler på www.boplatssyd.se,

Du kommer att få ett svar på din intresseanmälan via angiven adress. Informationen kommer också att läggas under intresseanmälningar på "Min Sida".

Hyresvärden för denna lägenhet är Örkelljungabostäder AB.

Detta är ett automatiskt e-postmeddelande. Du kan inte nå oss genom att svara på det. 

Med vänlig hälsning

Boplats Syd 
Telefon: 010- 20 22 500
Hemsida: www.boplatssyd.se

Mall: 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar